sreda, 15. december 2010

15. december

Človekova vrednost ni v tem, da zna in razume, ampak v tem, da ljubi.


vir slike

Danes bo na SLO1 ob 20.10 lep slovenski film Črni bratje. Film, ki je nastal po istoimenski povesti Franceta Bevka o dijakih z goriške gimnazije, ki so se uprli italijanski oblasti. Film je režiral Tugo Štiglic, mladci pa so odlično odigrali svoje vloge. Film je zanimiv predvsem zaradi svoje zanimive zgodbe, žal žalostne.
Priznam,da te zgodbe najbrž ne bi poznala, če bi ne bil Marjan Bevk iz mojih domačih logov doma, povrh pa še sin Franceta Bevka in velik aktivist v osveščanju dejavnosti organizacije TIGR. Mene in moje soigralke v skupini Vrtinec je povabil na avdicijo in tako tudi nastopamo v filmu kot statistke. Izkušnja je bila nepozabna.
Mene osebno v filmu vidite trikrat za nekaj sekund, a me boste zelo težko prepoznali. Če pa me boste, lepo. Kakorkoli moj privilegij je,da sem lahko del te zgodbe.
Ne zaradi mene, ampak zaradi Mirka Brezavščka, ki je nekaj dni pred svojim 14. rojstnim dnevom leta 1930 izdihnil po hudem mučenju fašističnih oblasti. Izdihnil je, ker je ljubil svoj slovenski jezik in svojo domovino. Njemu posvetimo nekaj minut svojega življenja in odprimo srce. Slava mu.

Želim vam veliko lepih izkušenj ob gledanju filma.
Ne bo vam žal ogleda.
Bogatejši boste za novo perspektivo.
Današnja misel ne bi mogla biti bolj primerna,
se strinjate?

1 komentar:

moi pravi ...

Žal nisem mogla gledati (cel dan ležala s trebušnim virusom:(
Bom iskoristila naslednjo možnost.