četrtek, 20. januar 2011

dve posebni- ena za Martino

Danes pa objavljam dve vizitki pri katerih sem se malček bolj potrudila,
ker sem ju naredila za dve posebni osebi-
Martino in mojega moža .


Martini zato, ker mi je kupila knjigo, ki jo kupujem že dvajset let- My life with Martin Luther King Jr.od Corette Scott King in me je zelo lepo presenetila. To knjigo iščem res že dvajset let po vseh antikvariatih, kjer me imajo že vsi zapisano in je ne najdem. Zdaj pa mi jo Martina kupila preko interneta in dobila sem jo iz Velike Britanije. Je sicer v amerikanščini, a nič hudega, samo,da jo imam. Ta knjiga je spremenila mojo osebnost.


Draga Martina,
prisrčna hvala !






V znak hvaležnosti je nastala tale  trodelna vizitka.
Je v rjavih tonih, ker je to Martinina najljubša barva.

prvi "vhod" v notranjost vizitke

in še drugi "vhod" v notranjost vizitke

in še stranska poza

2 komentarja:

moi pravi ...

Sem vesela, da sem ti pomagala pri izpolnitvi srčne želje. Čestitka pa je naravnost čudovita, nenavadne oblike, kar mi je še posebno všeč, pa moji barv, res si se potrudila in tudi tebi hvala za vsa prejeta darilca.

Vladuška pravi ...

Lepo je, ko nam ljudje tako nenapovedano uresničijo naše najbolj skrite želje. Bravo Martina za to potezo. Ko pa je tako lepo razveseljevati, kajne :))) Nataša, mislim da si s tole čestitko zadela v polno, saj koliko poznam Martino, ji bo tole zelo všeč.