ponedeljek, 31. januar 2011

nagrada veter v hrbet



Nagrada "Veter v hrbet"

Danes me je na mojem blogu  čakala nagrada od Dijane
Hvala ti za nagradico in še posebeja,da si izbrala mene in da me obiskuješ!
Nagrada "Veter v hrbet" pravi:
1. Napiši o nagradi na svojem blogu in dodaj povezavo do osebe, ki ti jo je podelila.
2. Izberi 3-5 novih blogov, ki imajo manj kot 100 spremljevalcev ter dodaj povezavo.
3. Obvesti jih o nagradi na njihovem blogu.
Nagrado podeljujem:
Damjani
Amikadeja
Pilulilu
Jožici
Sandy

Izbrala sem tiste za katere sem opazila,da še niso prejele te nagrade.
lep dan in Dijana še 1x hvala :
♥♥♥

3 komentarji:

Dijana pravi ...

Malenkost, prav rada:)
Ti le lepo ustvarjaj naprej in nas presenečaj z lepimi izdelki.Lp

Creatissimo pravi ...

Hvala :)

PILULILU pravi ...

Hej Natali, hvala!!! ;) Prijazna si! ;)
Lepo ustvarjaj še naprej!