ponedeljek, 3. januar 2011

...novo leto in novi sklepi...

Leto 2010 je bilo zame prav gotovo lepo, nepozabno, čarobno in prav gotovo uspešno leto. Zato sem se kar težko poslovila od njega. Najbrž je zato moj prvi letošnji ponedeljek bil bolj čemeren kot ne. In ker vem,da zmorem in znam poskrbeti za svoje srčne in drugačne tegobe, sem sklenila nov dogovor s seboj.
Najprej sem spremenila podobo bloga ( z veliko pomočjo Žige). Želela sem nekaj svežega. Zamenjala sem sliko v profilu- jaz v sivki-ki jo naravnost obožujem. Izpraznila sem kar nekaj omar.  Počistila svojo majhno nočno poličko. Pričela sem z izdelavo skrinjice za pozitivne misli ( tudi tiste iz adventnega koledarja).
Sprejela nekaj novih sklepov ( saj sploh ne morem reči, da so novi), pa naj bo tako:
Definitvno bom nadaljevala z vsem dobrim, kar sem se že naučila, počela in  še bom.
Definitivno se bom  več smejala.
Definitivno bom večkrat rekla so what!
Definitivno bom zaključila svoje čiščenje po preteklosti...samo še malo...
Definitivno bom hipce kradla, da umirim svoj um in dušo. Tudi to znam, če hočem.
Definitivno bom prebirala bloge, ki me navdihujejo ( in ni jih malo).
Definitvino bom še naprej crkljala našo Tonko- kužko.
Definitvno bom še naprej prava mama mojima najstnikoma.
Definitvno si bom postavljala nove cilje.
Definitivno bom živela življenje.

In  imam tudi nov sklep, ki bo združeval moj blog z vami...
...več o tem v tej objavi...

4 komentarji:

Tanja E. pravi ...

Nataša pozdravljena! Za tvoj prijazen in vzpodbuden komentar na mojem blogu se ti lepo zahvaljujem. Hvala, da si podelila svoje cilje, zelo dobro so zapisani. Te dni, ko so se dnevi kar zgostitli, mi zelo dobro dene tisti "so what"...Tudi naslov bloga je preprosto lep in sporočilen... Vesela bom še kakšnega tvojega "obiska" in te toplo pozdravljam! :))

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Hvala Tanja.Tudi jaz sem vesela tvojih komentarjev,so pozitivni in polni topline.Tvojo stran redno obiskujem in rada prebiram tvoje lepe misliin občudujem tvoje izdelke.vse dobro :)

moi pravi ...

Super sklepi in vem, da se jih boš držala (za razliko od večine). Ker so tako zmožni in ker jih dejansko že živiš ;)

moi pravi ...

Aja, pa super prenova bloga, to sem ti mislila napisat že v prvem komentarju, pa se je nekako vedno izmuznilo ;)