nedelja, 16. januar 2011

sončen vikend

Tale vikend je bil v primerjavi s prejšnjim ČUDOVIT. Prijetno topel, sončen in umirjen.
Moj gimnazijec Žan mi je odstopil del svoje pisalne mize, saj on večina svojega časa preživi v Ljubljani. Med tednom, če mi čas dopušča sedem za mizo in kaj ustvarim, a ta teden ni bilo časa za ustvarjanje. Na mizi pa so se nabirale stvari, ki sem jih v tem tednu nabrala, kupila, našla, dobila...
V soboto po prijetnem sprehodu sem želela to mizo pospraviti. A grooooza... še bolj sem jo razmetala.
Našla sem to pa ono pa tisto in želela sem takoj preizkusiti kako kaj izgleda. In tako je v dveh uricah nastalo kar sedem voščilnic. Ne bom trdila,da so čudovite, a sem kar zadovoljna z njimi.
Kakšen užitek doživi človek pri ustvarjanju pa prav gotovo poznajo vse ustvarjalke, kajne?



Najprej je nastala tale. Štampiljko sem dobila od Martine, rožico sem naredila prejšnji vikend, note sem natisnila na paus papir, kvadratka pod notami sem izrezala iz revij, čipko sem naredila z Martha Stewart luknjačem in privezala pentljico in voila'.
Nato je nastala tale. Na zelen papir sem nalepila kartonček, ki se je našel v materialu, ki  mi ga je ob prvem srečanju podarila Martina, rožico sem prav tako dobila od Martine, voščilo sem napisala v slovenščini, saj me je prijateljica vprašala zakaj pišem voščila v angleščini, zelene liste pod rožico pa sem potrgala dol z neke "ogrlice", ki sem jo dobila v baru Črna ovca na večerih salse.

V Martinini škatli pa se je skrila tudi tale punčka. Nalepila sem jo na bel papir, ki sem ga poštempljala z enim delom žiga, ki sem si ga pred kratkim kupila, vse to sem pa nalepila na košček rožastega papirja. Tulipan s pentljico pa je nekoč bil del darilne papirnate torbe, ki sem jo seveda razrezala na koščke. Dodala sem še napis in tako končala tole voščilnico.

Nered je naraščal in jaz pa sem kar iskala in rezala in lepila in tako sta nastali meni najljubši voščilnici v tej zbirki:


Punčko s svečko mi je Martina naštemapljala že prej, prvič, ko je bila v Bovcu, ko je bila drugič pa sva jih skupaj barvali. Voščilnice se mi zdita primerni za rojstvo otroka. Ta punčka mi je naravnost prisrčna in luštna.
Tale tulipanček me je kar snubil, da naredim še kaj. Domišljije mi je že zmanjkovalo. Nato sem našla še tega zelenega metuljčka ( star bogve koliko), a mi je prišel prav in tako sem skombinirala še tole voščilnico.

Nato je nastala pa še tale:
Tale mi pa ni najbolj všeč. Se vidi, da sem kar lepila in lepila...in potem sem si rekla: " Dovolj za danes!!"

Končno sem imela res lep pridelek:
Tako,da lahko mirno rečem, da sem imela lepo in ustvarjalno soboto :)
Zdaj pa grem brat Kolibo.Najbrž jo bom še nocoj prebrala.
Ste jo že začeli brati?
Jo niste?
Škoda, ker je res zelo lepa knjiga.

Lep teden vam želim.

Bom pa zelo vesela še kakšnega vašega komentarja :)

1 komentar:

moi pravi ...

Spet si imela super ustvarjalen dan. Prav lušne voščilnice so nastale in lepo je videti, kako si porabila vse tiste stvari. Kar tako naprej.