ponedeljek, 21. marec 2011

101 pot do sreče ♥ 3 ♥



Čas preživljajte s pozitivnimi, odločnimi ljudmi. Prav vsi prispevate k bolj ljubečemu Vesolju.

Louise L.Hay


Juhej, jippi, jippi jaaaa danes je prvi pomladni dan :)
Menda bo tudi sončen dan.
Prav gotovo si bom danes kupila nekaj primul ter tako še dodatno povabila pomlad k naši  hiši.
Želim si,da bi mi uspelo narediti še lep pomladanski venček za na vrata.
Če bo, ga bom prav gotovo pokazala.
Do takrat pa samo tele trobentice, ki rastejo pred mojo hišo in
zvončka-kronice-po naše- ki sta zrasli sredi betona in asfalta.


Naj sta v upanju vsem!
Naj bo današnji dan prečudovit , najzabavnejši in prepoln pozitivnosti in sončka!

Uživajte v pomladnem ekvinokciju oz. enakonočju , ki bo trajal do 21. junija. Naberite si šopek rožic, pa naberite večji šopek, pa ga polovico podarite še komu  in zaželite mu lep in vsele prvopomladanski dan.
Jaz že vem komu ga bom podarila :)

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Jaz sem si že v petek privoščila šopek rumenih vrtnic in jih dala na razstavo na jedilni mizi. Polepšal mi je vikend.

moi pravi ...

Super za rožice, kajne? Takoj si boljše volje. In današnji sonček samo še polepša vse skupaj. Sama nisem preveč pristaš rezanemu cvetju, ker ne traja tako dolgo pa še potem žalostno ovenejo. Tako imam raje rožice v zemlji ali lončku. Razen orjidej, ki mi neutrudno cvetijo, imam tokrat še astre, ki tudi ves čas poganjajo cvet za cvetom in me z vsakim pogledom nanje razvedrijo ;)
Lepo bodi in uživaj še naprej v pomladi in rož'cah.

Tanja E. pravi ...

Krasna, sveža in pomladna objava, LP:)