nedelja, 13. marec 2011

za fantka novorojenčka

Moja nadrejena sodelavka bo prav kmalu postala babica svojemu tretjemu vnuku, ki se bo pridružil dvema vnukinjama. Ko je zvedela in videla kakšne voščilnice izdelujem, me je prosila, da ji eno naredim.  Želela sem izdelati prav posebno voščilnico in sem kot vedno doslej pokukala najprej pri moi. Poiskusiti sem se želela v taki voščilnici. Kupila sem moder šeleshamer in nekaj dodatkov za dojenčka in kakopak veselo na delo. A glej ga zlomka, nikakor mi ni uspelo pravilno zvezati skupaj štirih delov voščilnice. Po mnogih poskusih sem obupala in prisegla,da tisti dan se ne dotaknem več teh voščilnic.
Naslednji dan sem sedla nazaj k mizi in se odločila za drugačno izvedbo voščilnice in delo je lepo steklo. In iz ene so nastale kar tri voščilnice.
Najprej je nastala tale:



  Nato še tale:
In še tale:

A uganete katero je izbrala?
Zgornjo,srednjo ali spodnjo?

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Ja, včasih je res najbolje pobrskati za idejami kar v svoji glavi in tebi je nato uspelo ustvariti kar tri čestitke, bravo. Meni je najbolj padla v oči tista prva, ki ima okvir iz čipk in še dobra fora se mi zdi duda na verižici, jaz bi izbrala tisto, tako da predpostavljam da jo je tudi naročnica. Vsekakor pa sta tudi ostali dve zelo lušni.

moi pravi ...

Tudi jaz bi se odločila za prvo in tudi meni so v oči padle lepo zložene čipke. So pa vse lušne in odločitev ni lahka.