torek, 19. julij 2011

bonbonček gre....

Drage moje spremljevalke!

Najprej se zahvaljujem za vaše sodelovanje pri mojem prvem bonbončku,
kljub temu,da vas ni bilo veliko ( samo 5 :( ) .
Mogoče sem bila preveč zahtevna z nalogo ;)
♥ ♥ ♥
Nato se prisrčno zahvaljujem za vse lepa rojstnodnvna voščila,
ki ste mi jih poslale tako ali drugače.
♥ ♥ ♥
Hkrati pa se opravičujem, da nisem žrebanje opravila in še manj objavila kot sem obljubila ,
t.j. 18.7., torej včeraj.
Žal nisem bila na volji, ker smo kot družina žalovali in ne mogli verjeti temu groznemu dogodku.
Gre za ne še 22 letnega Žigovega in našega družinskega prijatelja.
Tiste, ki me spremljate na facbooku, veste že nekaj več o tem.

***

Danes sem pa le izpeljala žrebanje, pomagal mi je moj Žiga
(žal še ne obvladam tistega računalniškega žrebanja),
obljubim,da pri naslednjem bonbočku bo žrebal računalnik ;)

posoda z angelčkom

pet kandidatk za žrebanje

listki v posodi

žreb s srčno roko
in srečna izžrebanka je....
KARMEN

njena najljubša reka:
Če želiš uspeti, moraš imeti srečo, da dobiš priložnost, da priložnost znaš izkoristiti, pa potrebuješ pamet.
in 
 Sreče ne spoznaš z glavo ampak s srcem

Vrečo denarja pa bi Karmen podarila Društvu sonček.

♥ ♥ ♥Karmen čestitam.♥ ♥ ♥
Prosim pošlji mi svoj naslov na moj mail.

Vsem ostalim sodelujočim pa vse dobro in še 1x hvala za sodelovanje.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

No, tale zgodba pa je prav grozljiva. Verjamem, da vas je zelo pretreslo.

Pa čestitke Karmen.

Karmen pravi ...

ZELO VESELA!!!!HVALA JUPI!!!

Hvala tudi Vladuški za čestitke.