četrtek, 27. oktober 2011

četrtkove voščilnice (10)

Moja najstarejša nečakinja Angela kmalu praznuje svoj 13 rojstni dan. Ta cajt pa res beži!!!
Poslala sem ji voščilnico in darilo, kot se za teto spodobi. Dobila je enako darilo kot moja druga nečakinja Demi. Še vedno mi je ravno Demina voščilnica  najljubša, kar sem jih izdelala.
Tako je tudi  Angela je dobila svoj prvi bonbonček. In tole je njena voščilnica.

Zaradi kroničnega pomanjkanja časa sem si pri tej voščilnici pomagala s to idejo.  Torej sem izrezovala krogce in lepila in lepila in lepila in takole so se vsi krogci zbrali skupaj.

Upam,da ji bo všeč.
Z Grattis pa se na Švedskem vošči za rojstni dan 
ali kakšno drugo osebno praznovanje
( vozniški izpit, poroka,...)

5 komentarjev:

Dijana pravi ...

Zelo lepa in nekaj posebnega s temi krogci. Tudi barve si lepo skombinirala. ;) Lp

moi pravi ...

Lušno skombinirani krogci z dodatki ;) Po moje ji bo všeč, sploh, ker bo vedela, da je narejena samo zanjo ;)

Vladuška pravi ...

Fajn si tole naredila in lepo barvno skombinirala vse skupaj.

Andreja pravi ...

Zelo lepo in prav dopadejo se mi tile krogci :-))

Mojca pravi ...

Zgledajo kot taki veliki gumbk, ... zelo so lepi in dobro si jih skombinirala. LP