petek, 30. december 2011

knjiga za mesec januar

Lani ta čas  sem sklenila, da bom vsak mesec najavljala eno knjigo. Začela sem s knjigo KOLIBA. Še vedno ena najljubših knjig. Seveda bomo tudi letos brali.
Pri izboru današnje knjige sem si  pomagala s tem blogom, kjer je mojo pozornost pritegnila knjiga nizozemskega avtorja. torej:

za mesec januar
sem izbrala knjigo




Guus Kuijer je napisal še več drugih knjig , mogoče bolj znane kot prej omenjena knjiga,  Naj ljubezen gori kot plamen, amen, Raj je tukaj in zdaj. Vse so prevedene tudi v slovenščino. Knjiga sicer spada med mladinsko kniževnost, a prepričana sem,da se tudi v takih knjigah najde kaj zanimivega in poučnega.

Pričujoče delo je že 3. knjiga o deklici Polleke govori o priseljencih, o strpnosti, o posledicah vojne, ločitvi straršev, poskusu ugrabitve. Ganljivo.
Knjige o enajstletni deklici Polleke, ki želi postati pesnica, so požele veliko pohval tako na Nizozemskem kot po svetu. Ko sreča trešči kot strela je nadaljevanje dveh knjig o Polleke z naslovoma Naj ljubezen gori kot plamen, amen in Raj je tukaj in zdaj. Svojo pozornost je avtor namenil opisovanju vsakdanjega življenja, tegob in veselja otrok ter mladih najstnikov, ki se začenjajo zavedati sveta okoli sebe in ki jih pretresajo nova spoznanja o svetu in odraslih, predvsem o njihovih starših.

Vse dobro in veliko užitkov ob branju.


Ni komentarjev: