torek, 31. januar 2012

knjiga za mesec februar

Evo in je že konec januarja. Čas,da napovem naslednjo knjigo oz. knjigo za mesec februar.
Knjiga meseca januar me je prijetno razvedrila in upam,da je tudi vas.
Tokrat pa sem izbrala knjigo,ki mi jo je priporočila moja sestrična ( daljna) Katja.

za mesec februar
sem izbrala knjigo





Eddie že vse svoje življenje vzdržuje in popravlja naprave v zabaviščnem parku. Počuti se osamljenega in ujetega v vsakodnevni rutini. Na svoj triinosemdeseti rojstni dan pa umre v tragični nesreči, ko poskuša rešiti deklico iz pokvarjenega vozička. Znajde se v posmrtnem življenju, kjer mu pet oseb, ki jih je nekoč v že srečal, razkriva nevidne povezave njegovega zemeljskega življenja. Eddie tako končno dobi odgovor na vprašanje, ki ga je ves čas mučilo: ali je bilo njegovo poslednje dejanje junaški uspeh ali neznanska polomija. Mitch Albom (avtor uspešnice Modrost starega učitelja, prevedene tudi pri nas), je ustvaril zgodbo, ki je marsikomu spremenila pogled na posmrtno življenje in mu v drugi perspektivi predstavila pomen  življenja na zemlji.

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Sliši se zelo zanimivo. Tole si bom označila, da v prihodnje preberem. Hvala.

moi pravi ...

O, se mi je zdel znan pisatelj. Modrost starega učitelja sem brala in jo seveda priporočam. Še vedno se spomnim nekaj modrosti iz knjige. Posneli pa so tudi film, starega učitelja je igral Jack Lemmon, pa mi ga še ni uspelo videt ;)
Tudi predlagana knjiga se mi zdi zanimiva, jo ob priliki preberem.

Andreja pravi ...

Evo sem jo dodala na seznam. Videti je zanimivo.