četrtek, 22. marec 2012

četrtkove voščilnice (26)

Kako naj začnem?
že kar nekaj časa nisem v roke vzela papirčke, luknjače, škarje, lepilo in ustvarjala voščilnice, tudi četrtkove ne.
Enostavno ni bilo časa, ni bilo navdiha. Tudi mojim prijateljem in sorodnikom se moram opravičiti, ker se nisem nanje spomnila z voščilnico.
Prav gotovo so razočarani.Tisti, ki me zares poznajo vedo,da sem zelo zasedena, in bodo najbrž razumeli, a hkrati bodo presenečeni,da mi pa vseeno ni uspelo ustvariti kakšno voščilnico, ker mi doslej vedno je.
Tokratna voščilnica je v bistvu nastala bolj pod prisilo (popolnoma osebno), saj mi je zmanjkala zaloga četrtkovih voščilnic. A ker imam rada ritem in red, sem se vseeno kljub mnogim, premnogim opravkom, med drugim tudi učenje, odločila,da nekaj zlepim skupaj. Pokukala sem na pinterest za navdih.... in nastala je tale enostavna voščilnica.
Naslednji vikend pa vam zaupam s čim vse sem se ukvarjala ta mesec.
Med drugim sem že prebrala knjigo za mesec marec  in tudi že tretji del te knjige. Obe toplo priporočam.Jaz pa čakam še drugi del, saj je izposojena.
Pomlad je prišla, 
pri nas že zelenijo presušeni travniki in polja, 
gozdovi se bohotijo v vijolični barvi krokusov in nežnimi belimi zvončki, 
ptički pojejo svoje pesmice
in preglasijo vsakršno misel, še posebej negativno...
želim vam čudovite in prijetne pomladanske dni.

5 komentarjev:

Irena pravi ...

Preprosta, ampak zelo lepa. Tudi tebi želim lep začetek pomladi. Tu na Nizozemskem jo obeležijo na zelo zanimiv način. Bom opisala, morda se boš celo spomnila.
Objem
I.

Andreja pravi ...

Zanimiva in zelo luštna :-))

Mojca pravi ...

Meni je zelo všeč, tile krogci zelo lepo pašejo nanjo. LP

Vladuška pravi ...

Vsako jutro me tako lepo prebudi ptičje petje in tako fajn se je prebuditi v sončno jutro. Res že vse zeleni in cveti. Kar pa se papirja tiče, pa tudi včasih paše malo pavze. Ko pa se znova lotiš, pa je dobro narediti kaj preprostega, kot si naredila sama.

moi pravi ...

Ah, daj, jaz sem že utrujena, ko mi poveš kaj vse delaš. Tako se ti ni treba opravičevati. Si pa vztrajna, kaj ;) Ni da bi zamudila dneva ;)