sobota, 31. marec 2012

knjiga za mesec april

Prejšnji mesec sem razpisala knjigo Otrok džungle in moram priznati,da sem jo kar požrla.Ne samo,da sem jo požrla hotela sem prebrati še drugi dve knjigi Klic džungle in Plenilka in plen.Tudi tretjo knjigo sem prebrala v dveh večerih. Drugo, t.j. Klic džungle, pa nestrpno čakam,da pride nazaj v knjižnico. Zakaj mi je tako všeč?
Najbrž zato, ker avtorica Sabine Kuegler na zelo preprost in razumljiv način opisuje svoje otroštvo v Novi Papui.V prvi knjigi je tudi precej fotografij, da se človek lažje vživi v zgodbo oz. okolje o katerem govori.


Tudi tokrat sem izbrala resnično zgodbo, tokrat moškega avtorja. Ugotavljam,da v glavnem izbiram ženske avtorice. Mnogi so me svarili pred njo- "ne jo brat, ker je žalostna." Nekaj mesecev sem jo čakala in končno pričakal, torej moram biti dovolj zrela zanjo, da sem jo dočakala.
Torej

za mesec april
sem izbrala knjigo







Mnenja o knjigi so različna, ne glede na to, da je knjiga prevedena v več kot 20 jezikov in naj bi prejela literarno nagrado. Knjiga žensk ne more pustiti ravnodušnih po nobeni plati. Zlahka se lahko vživijo v bolnico z rakom na prsih (tudi meni bi se to lahko zgodilo) in jezo nad nepoboljšljivim ženskarjem, ki ima ženo sicer čisto rad, a kaj ko je okoli njega še toliko drugih žensk. Ne zresni ga niti ženina bolezen, niti 3 -letna hčerka. Brezupen primerek PetraPana. Ker je knjiga vsaj delno avtobiografska, še toliko huje. Napisana je preprosto, z obilo humorja, kolikor ga je v taki zgodbi sploh mogoče. Zdravniki pa so do pacinetov povsod enako grobi.

Literarna raven dela je sicer vprašljiva, a zato knjiga ni prav nič manj berljiva.

Odlomki: ..."Resnično upam, da bom ljudem nekaj pustila in da bodo ti nekoč to tudi povedali. Prepričana sem namreč- in ne samo zdaj, ko sem bolna-, da mora človek, če si v življenju nečesa resnično želi, to tudi storiti. Da moramo uživati vsak dan, saj nikoli ne vemo, kaj nas čaka kasneje."... str. 349
..." Carmen svojemu življenju ne more dodajati dnevov, zato pa dnevom dodaja življenje. "... str.310


Tale opis, ki sem ga našla tukaj me v bistvu ne preseneča.Kaj ni tak današnji svet oz. način življenja??? Na prvem mestu- jaz in moje potrebe!!
Noja, ne bom sodila. Knjigo si že dolgo želim prebrati in končno sem prišla do nje, zato grem brat.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Vsekakor zelo zanimiva knjiga, ki je že lep čas na mojem seznamu, ampak ravno zaradi tematike se je še nisem lotila, ker gre za težko temo. Me veseli, da si jo izpostavila in vsekakor jo v prihodnje preberem.