sobota, 7. april 2012

Velika noč

Včeraj smo se pri krožku pogovarjali o Veliki noči. Otroke sem želela poučiti o običajih na Bovškem v času Velike noči. Imam pa zelo zanimivo skupino otrok. To so otroci katerih starši prihajajo iz Ljubljane, Makedonije, ZDA. Poimenovala jih bom  moji "tuji" otroci.  Zanimivo je tudi to,da so ti moji "tuji" otroci različnih veroizpovedi, od muslimanske do baptistične in seveda katoliške.

Kako razložiš otroku kaj pravzaprav praznujemo? Za otroke praznujemo pirhe, zajčke in piščančke, saj izdelujejo razno razne izdelke v teh motivih ravno te dni.Včeraj sem jih opazovala kako so v svoje šolske torbe tlačili svoje pisane izdelke. Tudi mi smo jih s skromnim obiskom izdelovali prejšnjo soboto na Velikonočni delavnici.Žal se je ponovila lanska zgodba.
pirhi izdelani na velikonočni delavnici vtaknjeni v mojo skromno velikonočno butaro





Tudi sama sem komaj pred nekaj leti razumela veličino tega praznika. Zdaj razumem zakaj je to Veliki praznik. Zakaj je Veliki četrtek, Veliki petek, Velika sobota, VELIKA NOČ. Zakaj je to največji cerkveni praznik.Ja , vse to mi je postalo jasno. Vedno bolj spoznavam,da je Sveto pismo knjiga našega življenja. Vsak dan znova. Zdaj razumem kaj je  Jezus storil zame, zate, za vse nas. In blagor meni.
Želela bi to podeliti tudi z drugimi, a vem,da če ne razumeš Boga, težko razumeš življenje ( to je zame še vedno izziv), in še težje razumeš veličino tega praznika.

Zato človek postoj. 
Zazri se vase. 
Vprašaj se kdo si, 
od kje prihajaš,
 kam greš?

odgovor boš našel v današnjem prazniku.

Komur je ta praznik še vedno uganka, pa naj se vseeno drži in uživa v  tradiciji in naj barva pirhe, kuha šunko, peče potico, na vrata obeša oljčno vejico, krasi svoj dom s piščančki in zajčki -saj s tem goji ljubezen in povezuje svoje drage in najdražje. 

izdelki iz filca

Jaz grem zdaj še speč ptičke, nato  k žegnu in na velikonočno vigilijo. In v ponedeljek gremo v emaus. Bovčani gremo z velikonočnimi dobrotami k nekomu na obisk ali pa v naravo na velikonočni "piknik".
Vsi pa ste vabljeni na XVIII. Emaus.


Voščim vesele velikonočne praznike 
polne blagoslova, upanja in ljubezni.

Vstal je!
Aleluja!

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Lepo in globoko si zapisala. Tudi tebi in tvojim vesele in upanja polne praznike.

Karmen pravi ...

Lep praznike tebi in tvojim.

Helena pravi ...

Lepo zapisano in verjamem, da so za tabo globoko doživeti prazniki. Da ni kulinarika prevladala nad duhovnostjo :)