četrtek, 17. maj 2012

četrtkove voščilnice (34)

Da sem končno izdelala voščilnico in darilo za Tjašo, sta bila odločilna dva faktorja- moj prvomajski dopust in rojstni dan male Tie. Da ne bi bil mali Maj žalosten, bratec,  sem si rekla: "Naredim pa še njemu  voščilnico." Še posebej zato, ker sem imela posebno idejo nad katero sem bila nadvse navdušena. Tokrat vam predstavljam najprej Majevo voščilnico, naslednji teden pa še Tiino, saj ne želim,da bi jo videla pred svojim rojstnim dnem.
To, da sem se začela ukvarjati s filcem že veste. Ker mi gre trenutno bolje od rok suho filcanje, mi prav pridejo modelčki za plastelin ali piškote. Med vsemi svojimi modelčki pa nisem imela metuljčka, jaz pa sem si tako močno želela filcati metuljčke ( o njih kdaj drugič) in ni kazalo drugega, kot,da si ga kupim. Čakajoč v vrsti v našem Merkatorju zagledam modelčke za plastelin in seveda kupim. A med njimi je precej takšnih modelčkov, ki jih najbrž ne bom nikoli rabila, poleg tega so pa vsi modelčki v treh komadih. Tri kamiončke, pa tri traktorčke, pa tri kite, tri muce... pa res ne rabim. In sem dobila idejo!!!


Izdelala sem voščilnico, ki je hkrati majhno darilo. Na enobarvni papir ( v primeru traktorja pa pisan papir) sem obrisala modelček, ga izrezala, prilepila s selotejpom na modelček, izdelala osnovo za voščilnico ter prilepila modelčke na voščilnico.
Voščilnica ostane cela s hiško, traktorjem in kamiončkom, tudi če se odstrani modelčke, saj papir ostane na voščilnici, otrok dobi pa modelčke. Modelčke pa ni težko odstraniti,saj so na rahlo prilepljeni s selotejpom.
Naslednji teden pa še Tiina voščilnica, pa malček drugače. Jutri pa dobi svoje darilo, saj ravno jutri praznuje svoj 4.rojstni dan. Vem, da so modelčki prava izbira, saj vem, da se oba zelo rada igrata s plastelinom.
Na netu pa sem našla recept doma narejen plastelin. Priznam pa ,da ga nisem sprobala, je pa vseeno bil del darila ;)

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Super ideja in tako je nastala čestitka-igrača. Maj bo navdušen.

moi pravi ...

krasna ideja za tolažilno darilo ;)

Janja pravi ...

Super, kar dve muhi na en mah :) .... voščilnica in igrača. Res dobra ideja. Lp

Andreja pravi ...

O kako kreativna čestitka. Zelo je luštna. Tudi filcanje vidim da ti gre super, torbica ti je krasno uspela. Tdi mene že nekaj časa mika poskusiti. Hvala tudi za recept za doma narejen plastelin. Sigurno stestiramo.

Mojca pravi ...

Ja prav super si porabila tisto kar ne rabiš v zelo dober namen. Pa res simpatična voščilnica. LP