četrtek, 19. julij 2012

četrtkove voščilnice (42)

Za to mamo sem že delala voščilnico lani. Ker je naročnica zelo zadovoljna z mojimi voščilnicami, jih kar naprej naroča, jih je naročila tudi za svojo hčerko lani, pa letos, pa za moža. Zato mi tokratni izziv ni bil najlažji.


Tale voščilnica  mi ni najbolj  všeč, a po posvetu s sosedo, sem se vseeno odločila, da jo oddam naprej.
Zdi se mi preveč našarjena. A ker ima slavljenka rada pisane rože, zgleda, da bi ji znala biti všeč.

 Upam,da bosta zadovoljni tako naročnica kot prejemnica.

2 komentarja:

Mojca pravi ...

Meni so pa všeč tele rožice, prav lepo so izdelane, pa tudi čipka lepo paše zraven. LP

Irena pravi ...

Zadela si žebljico na glavico, če le mislim na pravo slavljenko. Čipka (relo rada kvačka) in pisane rože (ima čudovit vrt), to dvoje ji je pisano na kožo