sobota, 14. julij 2012

nova služba

Prejšnjo soboto sem vam obljubila dve stvari, da bom poročala kako nam je šlo na 8.buškem dnevu z mojo baližo ter zakaj se bom manj družila z vami na blogu.




Pa gremo lepo po vrsti.
Na 8. buškem dnevu je bilo zelo, zelo lepo. Še posebej na otroških ustvarjalnih delavnicah, ki smo jih letos poimenovali indijansko poletje. Pa naj spregovorijo fotografije.












Ja, nastala sta dva tipija, nekaj perjanic in nekaj lovilcev sanj ( teh žal nisem utegnila pofotkat). Letos je bilo neverjetno veliko otrok od vsepovsod. Pravi mali indijanski živžav :) To je vedno moj najljubši del te prireditve.

Zdaj pa k naši stojnici:



Obiskovalcev je bilo kar nekaj, a največ tistih, ki so prišli samo pogledat. Da ne bo pomote, tudi tistih smo veseli.
Najbolj  so v prodajo šli  Frankini kvačkani  izdelki - možno si jih je ogledati na njeni spletni strani in na FBju, pa boste kmalu razumeli zakaj.



Tudi Tjaši ni šlo tako slabo, predvsem izdelki iz filca. Njene mojstrovine  najdete na njenem blogu in na FBju.


Njene ovčke in špangice so kar šle.

Na stojnici pa smo bile še Tina z nakitom, Davorina ( ki še ni medmrežno opismena ;) ) z voščilnicami ter z medvedki in sovicami polnjenimi s sivko, Danjela s kvačkanimi prti , ki pa (še) ne želi biti dosegljiva na medmrežju, in moja malenkost z baližo.
Jaz sem oddala le en srček. Kasneje po objavi fotk na facebooku se je nekaj ljudi oglasilo z željo po mojih filcanih izdelkih. Ugotovile smo, da je bila moja baliža preveč skrita, tako,da bo šla na prihodnji prireditvi, to je Čomparski noči, 11. 8., bolj v ospredje.
Kmalu pa bomo vse dosegljive kot skupina na FBju in sicer-BOVŠKI USTVARJALCI.
Pa obiščite nas kdaj tudi tam :)

Zdaj pa k moji novici...
Že nekaj časa čakam, da bo padla odločitev s strani delodajalca. LTO Bovec se je prijavil na projekt Cultural Capital Counts oz. dediščina šteje. Več kot eno leto se je reševala zaposlitev ljudi in iskanje sredstev za zagon dela na projektu. Sredstva bodo sicer vrnjena iz razpisa evropskih sredstev, ko bo projekt zaključen, a do takrat je pač treba vse stroške poravnati.
Projekt najprej zajema popis nesnovne dediščine, izdaja brošure in vključitev le-te v podjetništvo. Vse to pa mene zelo veseli in končno in na srečo lahko sodelujem tudi jaz. In sem zelo vesela. Zdaj bom zaposlena delno na projektu in delno na svojem rednem delovnem mestu, kar pa mi bo spremenilo ritem življenja in posledično obisk blogov in seveda tudi mojega ustvarjanja. Tako bo pač slabi dve leti.
Ampak jaz komaj čakam, da začnemo.
Začenjamo pravzaprav že danes, kmalu se bom odpeljala na avstrijsko Štajersko na Schinkenfest , na prireditev, ki jo pripravljajo naši sopartnerji. Partnerji so iz Avstrije, Italije, Madžarske, Nemčije, Poljske in Slovenije- Bovca in Litije. Bovčani bomo predstavili Bovške krafe (mojo najljubšo sladico).
Zdaj še pozajtrkujem in grem...
Lep vikend  vam želim :)

3 komentarji:

Klara pravi ...

Najprej čestitke za novo službo... res sem vesela zate sploh pa , ker je čutiti tvojo srečo. Malček sem si ogledala te slikce. Imaš pa eno baližo polno krasnih stvari. Med ostalimi sem na fotografijah prepoznala celo dve moji navihani sosedi s primorske, katerih starša sta iz tvojih čudovitih krajev.
No, veliko sreče ti želim s tvojimi novimi projekti...in mogoče me pot zanese na Čomparsko noč.. Pozdravček... ;))

Mojca pravi ...

Prav elpo stojnico ste imele in res čestitke ob novi službi! Če te veseli je to najlepše kar se ti lahko zgodi. LP

Irena pravi ...

Draga Natali,
Ko sem prebirala drugi del tvoje objave, sem zavriskala od veselja. Zdaj pa so se mi še prav melodramatično osolzile oči. Pravo so izbrali, zelo, zelo modra poteza, zate pa lepa priložnost, čeprav tudi velika odgovornost. Naj se tebi in partnerjem vse posreči!
ČE ti bom lahko kakor koli v pomoč, pa povej.
Topel objem iz mrrrrrzle Nizozemske