četrtek, 2. avgust 2012

četrtkove voščilnice (44)

Moja soseda je praznovala rojstni dan in sicer toliko kolikor je številka današnje objave. Pravzaprav sem tudi jaz praznovala enak rojstni dan prejšnji teden :)
Lanska voščilnica je ena mojih najljubših, kar sem jih naredila doslej.



V kupčku vsehsortarij sem našla že narejene tulipane ( vroče embosirane), ki so ostale od lanske velike noči.
Nalepila sem jih na 3D blazinice, osnovo oblepila pa z belo-zelenim trakom. Za piko na i sem nalepila rdečo gerbero.
Meni je všeč, pa vam?

6 komentarjev:

Klara pravi ...

Dobro si se znašla. Všeč mi je kako si jo sestavila skupaj. Zelo je lepa. :)

Kefa pravi ...

full je lepa...te nisem vidla...
btw hvala za obisk, pridi se, ko bos imela cas.

Mojca pravi ...

Prekrasna je! Barve si prav lepo skombinirala in tulipani so res lepi. LP

Andreja pravi ...

Vse najboljše za rojstni dan ti želim :-))
Lepo čestitko si naredila; všečna!

Vladuška pravi ...

Vse vse najboljše draga Natali, naj ti bo srečno in ustvarjalno leto. Čestitka pa je tako lepih zelenih odtenkov in tulipančki ji krasno pristojijo.

Tanja E. pravi ...

Draga Natali, vse vse dobro, najboljše ob rojstnem dnevu ti želim tudi jaz, naj se ti pozitivna in ustvarjalna energija, ki jo deliš z nami na blogu, bogato vrača.
Krasno čestitko si naredila. Zelo posrečeno si zaključila spodnji rob z zavihki in kamenčki. LP:)