nedelja, 26. avgust 2012

poseben vikend ali zaključek poletja

Mnogi, ki me sledite veste, da letos nisem šla nikamor  na dopust, ampak sem dopust koristila za delo in izobraževanje. Ta konec tedna pa smo se s prijatelji poslovili od vročega poletja, saj na vrata že trka jesen ali bolje rečeno novo šolsko leto in nove obveznosti. Zato sva se z možem odločila, da na parceli pripraviva vikend-piknik . Tisti, ki je lahko, je prišel že v petek popoldan in ostal do nedelje popoldan, ostali pa po svojih zmožnostih.Sproščeno smo se družili, klepetali, obujali spomine, si izmenjali razna znanja in seveda nekaj dobrega pojedli.
Na obisk je prišla tudi Martina z družino  in me presenetila in razveselila  s posebnim darilom za rojstni dan- Vladkinimi štampiljkami. Zato se obema najlepše zahvaljujem, ker sta me tako lepo presenetili. Ja, voščilnica je Vladkina :) Tudi moja dva poba sta dobila dve čudoviti voščilnici od Martine- poimenovala ju bom "voščilnici za uspešen začetek novega šolskega leta". Saj bosta oba začela pouk z ekskurzijami, če niste sledili mojim postom, boste po voščilnicah ugotovili kam gresta.




Ampak ta najboljše je bilo, da smo del te prijetne družbe šli na Zipline. Huh, tale vožnja po jeklenicah 300 m in več nad tlemi z dolžino 2,4km pa ni kar tako!! Splačalo se pa je! Definitivno!





Ta trenutek zunaj piha, grmi in se hladi. In meni tako paše! Tole poletje me je izčrpalo predvsem zaradi vročine.In jaz se res veselim že malo ohladitve.Ampak,da ne bo pomote, to poletje je bilo posebno zaradi mnogih stvari. Predvsem zato, ker sem spoznala veliko čudovitih starejših ljudi, ki so pripovedovali zanimive življenjske zgodbe. Veliko stvari sem se naučila in se že veselim novih znanj in srečanj z ljudmi.
Upam, da ste tudi vi imeli oz. še imate nepozabno poletje.

4 komentarji:

moi pravi ...

Ej, krasno je bilo, sploh pa free ride na vrhovi smrek.
Drugo leto ponovimo? Sploh Zip-line :D

moi pravi ...

Če koga zanima zip line

Mojca pravi ...

Uau kako fino darilo in ja tale zip zadeva zgleda kr malce smrtonosna, ... vsaj za tiste, ki nismo adrenalnski navdušenci ;) Ampak važno da ste se imeli fino in da ste uživali. LP

Irena pravi ...

Imenitno! Hm, kakšen bi bil najboljši prevod za 'thrill seeker', kakršna si postala? :D
Tvoj srček dišeče visi na ročaju Jelkine omare. Ti ga bom enkrat poslikala.