četrtek, 20. september 2012

četrtkove voščilnice (51)

Nekaj eurčkov mi je uspelo zaslužiti z mojimi ovčkami in le te sem hitro unovčila pri Mavelu. Poleg naročenega blaga sem prejela še nekaj majhnih stvari ( saj veste tiste drobčkene, ki te navadno razveselijo) oz. presenečenje, kot je obljubljal mail.  Pet tagecov, nekaj dudic, pa rožic, pa trakec, pa nekaj majhnih- miniaturnih silikonskih podlogic za štampiljke, idr.
Tistih 5 tagecov je prišlo kot nalašč za sodelovanje na Vladkinem in Tininem izzivu. Upam, da nisem prepozna.

Naredila sem tagece na zalogo, če bom sama ali kdo drug potreboval tisto nekaj osebnega pri izročitvi darila.
Uporabila sem nekaj novih štampiljk,dudice, pa rožice in pa Vladkine štampiljke, ki so postale nepogrešljiv sestavni del mojih voščilnic. Tako sem naredila tagece ali obeske-voščila  za darila za različne priložnosti:


za rojstvo
punčke 
ali 
fantka
za Abrahama
ali
rojstni dan
ali
za poroko
ali 
za god
ali 
kar tako 

In kot rečeno te tagece prijavljam na izziv Ko me inspirira #5

6 komentarjev:

Andreja pravi ...

ooo kako lepi tagci!
Krasno si se lotila njunega izziva :-))

moi pravi ...

Lepo si izkoristila podarjeno in kupljeno. Pa je zaloga spet večja ;)

Mojca pravi ...

oh krasni so prav vsi po vrsti. LP

Tanja E. pravi ...

Tudi mene so te dodane stvari razveselile, ti si jih že krasno uporabila, LP:)

Vladuška pravi ...

Lepo si tole skombinirala in vsekakor bodo lep dodatek ali pa kar za voščilo. Izziv je žal že potekel, ampak nič zato, imaš vseeno lep komplet.

Irena pravi ...

Kako nadvse prisrčni sta voščilnici za dojenčico in dojenčka!