nedelja, 30. september 2012

knjiga za mesec oktober

Še dobro, da sem objavila dve knjigi za mesec julij in sem lahko tako preskočila mesec avgust in september, pa čeprav sem avgusta obiskala tečaj hitrega branja. Res pa je,da veliko berem drugih knjig za potrebe projekta . In tega branja ni tako malo ;) Ampak uživam!!!
Prejela sem nekaj predlogov anonimnega komentatorja in se mu/ji zahvaljujem. Prav gotovo bom vključila kakšen predlog.
Tokrat sem se odločila za knjigo, ki sem jo na tleh zagledala pri eni moji stranki in me je kar poklicala k branju. Torej:

knjiga za mesec oktober

Menih, ki je prodal svojega ferrarija (ŽK) PONATIS!




Uspešni odvetnik Julian Mantle ima na prvi pogled vse, kar bi si lahko želel. Ko pa doživi srčni napad, se zamisli nad svojim življenjem, v katerem ni prostora za moralo in duhovnost, zato proda vse, kar ima, in se opravi v Himalajo. Tam spozna meniha, ki ga nauči na življenje gledati z drugačnimi očmi. Ko se Julian vrne v ZDA, svojemu prijatelju Johnu predstavi vzhodne vrednote, ki jih je spoznal med bivanjem v Indiji. Menih, ki je prodal svojega ferrarija je hkrati lahkoten, berljiv roman in odličen priročnik za osebno rast.


Prepričana sem, da je to knjigo že kdo od vas prebral-a.
Tisti, ki še nismo pa-obilo užitkov.
Mimogrede- knjigo bom brala na klasičen način.

Ni komentarjev: