nedelja, 7. oktober 2012

bonbonček dobi...

Drage moje spremljevalke, 
predrage moje komentatorke, 
najdražje moje prijateljice!

Najprej se vam vsem srčno  zahvaljujem, 
da me sledite,
da me bodrite,
da komentirate, 
da mi želite veliko lepega.



Takole prišel je dan žrebanja.
Z objavo sicer malček zamujam,
ampak ne veliko.

skrivnostni bonbonček 
je 
DARILNI BON
v znesku 15€
spletne trgovine MAVELU

Mavelu.com


Srečna izžrebanka je komentatorka pod št. 5
in to je 


Andreja,
prisrčne čestitke in hvala za vse lepe besede, 
ki si mi jih do sedaj namenila.
Prosim pošlji mi svoj naslov na moj mail,
da ti pošljem darilni bon.

Želim vam en nepozaben teden!!!

6 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

O, ob takem čudovitem darilu je sreča dvojna, od tiste, ki podarja in od tiste, ki prejema. Čestitke Andreja! Uživaj ob nakupovanju:)))

Vladuška pravi ...

Vau, tole p aje nagradica, čestitke Andreja :) Hvala tudi tebi, da nas spremljaš in komentiraš in si del ustvarjalnega sveta.

Andreja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Andreja pravi ...

Ajej, lucky me :-))
Hvala, Hvala Natali!
Zadnje 14 dni se mi v ustvarjalnem svetu dogajajo same lepe stvari in se jih res veselim kot otrok bonbončka! Sedaj pa bom brez izgovorov zakorakala v Malevu. Super, se že veselim :-))

Janja pravi ...

Čestitam Andreji. Krasna nagrada.

Klara pravi ...

super nagrada...čestitke Andreja. :))