četrtek, 18. oktober 2012

četrtkove voščilnice (55)

Sobotni odklop od projekta, službe, študije in še česa v papirčkih, lepilu, škarjah in še kaj je prav prilegel.
Nastala je tudi tale voščilnica:


Nastala je voščilnica za slavljenko, ki praznuje 40. rojstni dan ( številko sem skrila v simboliki rozastih perlic na desni strani voščilnice), ki živi na Hrvaškem, se oblači predvsem v črna oblačila, preživela že veliko hudih bolezni in živi od prevozniške dejavnosti. Te podatke sem dobila v oporo od naročnice. Upam, da ji je všeč še roza barva in rožice. Na sredino sem izdelala cesto iz črnega papirja in korektorjem ( bele črte) ter jo postavila na črn potiskan papir z rožicami, saj se njeno življenje vrti okrog ceste. Zvezala nekaj kupljenih rožic v šopek s pentljico ter zalepila na kvadratast okvirček, ki sva ga spomladi pripravili s Petro ( in njenim luknjačem). Na desno stran pa sem prilepila še kupljeno voščilo Happy Birthday na roza jeziček. Naročnica je zadovoljna, upam, da tudi prejemnica.
Vedno bolj ugotavljam, da se nekako povežem z ljudmi, katerim delam voščilnice. Saj vendarle presedim nekaj časa  in obračam papirčke in dodatke in se sprašujem , če je obdarovancu-ki všeč.Nekako postanejo moji znanci brez obrazov. Hmm... saj menda nisem čudna zaradi tega ;)

7 komentarjev:

Klara pravi ...

Sploh ni nič čudnega v tem, da se vživiš v izdelavo čestitke...zato so tvoji izdelki tako unikatni in enkratni. Vsak je zgodba zase...kot je tudi ta krasna, ki si jo tokrat naredila.

Andreja pravi ...

Ne ne prav nič nisi čudna!!! Tako to je, če pustiš dele sebe v njej. Vsaj tako čutim tudi jaz, ker res veliko ustvarjam in res naredim tisto "piko na i" in do sedaj so bili še vsi zadovoljni in se vračajo. Pravijo, da je v njih nekaj "posebnega". Krog se širi, jaz pa vesela, ker v tem neizmerno uživam :-))
Tako da, delaj kakor ti je volja, tako kot ti znaš in tako da si na koncu zadovoljna tudi ti, ker potem bo tudi prejemnik! Zgotovo!!!
Tudi tale čestitka izpod tvojih rok je posebna. Zelo je lepa in krasno si jo skombinirala!

Vladuška pravi ...

Tudi mene izdelava kar potegne v celo zgodbo in prav tako začnem razmišljat o človeku, ki mu je namenjena, če mu bo všeč itd. Glede na to, da nas večina to počne, je verjetno normalen proces :))) Ampak tako je prav, saj delamo nekaj za človeka, za osebo in prenesemo s svojim izdelkom tudi svojo dobro energijo. Lepo si vpletla na čestitko to, kar si vedela in nastala je lušna čestitka.

Mojca pravi ...

Ne prav nič čudnega ni glede tega! Mislim, to počnemo vsi, ko ustvarjamo za druge, saj se poskušamo vživeti v tistega, ki bo darilo prejel. Meni je tvojavoščilnica zelo všeč, se mi zdi da si zelo dobro zadela naročnico. LP

helena pravi ...

Prav fino je, če veš za koga nekaj delaš, saj je izdelek lahko zato "bolj na kožo pisan".
Kljub temu, da je osnova temna, je prav dobro, da si dodala pisane rožice, ker vse skupaj poživi.

moi pravi ...

Mislim, da vse pademo v to, potem smo vse čudne ;) meni pa je ravno to všeč, ker je čestitka delala TOČNO za tega in za nobenega drugega in je v njej veliko stvari, ki ga opisujejo. In tebi je to super uspelo.

Kefa pravi ...

A nisi rekla, da se četrtkove voščilnice za nekaj časa poslavljajo? Mi je zelo všeč, da se je moja napoved uresničila in da še objavljaš. Všeč mi je. Zelo dobro izkoristiš papir s to štanco. Jaz pa ne vem, kaj naj z njo.

Najraje delam po naročilu, ker se trudim dati osebo noto in se čimbolj približati prejemniku. Včasih prav težko oddam izdelek iz rok, ker sem preveč čustveno navezana.