četrtek, 25. oktober 2012

četrtkove voščilnice (56)

Tokratna voščilnica je že šla na pot, natančneje na Švedsko. Zato voščilnica ni tako "obložena".
Ta je za mojo prijateljico Moniko, ki sicer obožuje rdečo barvo.



Želela sem se preizkusiti z embosirano in senčeno voščilnico, kot to že mnoge počnete. A mi manjka  še nekaj prakse, a za prvo tovrstno sem kar zadovoljna. Moram reči, da je v resnici zgledala lepša, kot je fotka. Morala bi biti bolj rdeča pa sem raje izbrala še malo sončne barve-rumeno in oranžno, kar pa sploh ni narobe, saj Monika obožuje sonce. Ampak zares obožuje, po mojem opažanju še bolj kot kakšen martinček. Poleg senčenja se bom morala naučiti, kako odrezati pentljico, da se ne cefra. To še ne znam.Preden sem odposlala sem zamenjala to pentljico na sliki z drugo, a je nisem več fotografirala.
torej kot že rečeno še nekaj vaje mi manjka, pa več časa za ustvarjanje tudi. Ampak bo kmalu bolje. Pojutrišnjem se končajo roki, ki so nas ta mesec hudo preganjali. A o tem kdaj drugič.

1 komentar:

Mojca pravi ...

Kako lepo prelivanje barv! Prekrasna je. LP