nedelja, 14. oktober 2012

ko me inspirira #6

Že sem se odpravljala spat,ko sem dobila (končno) navdih za voščilnico za Vladkin in Tinin izziv, ko me inspirira #6. Navdihnila me je pa ta na pinterestu.
Tole prepletanje teh dveh krogov je bil večji izziv kot sem si predstavljala.Kriva je napačna izbira velikosti.
Nič hudega, se bom še poigrala s to tehniko.
Ker se že bliža ponedeljek, bo to čisto kratka objava. Saj me čaka še en pester teden :)

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Fino si toile naredila in to prepletanje mi je všeč. Verjamem pa, da vzame nekoliko časa in dobra si, da si se s tem spoprijela, ko si imela že namen it spat :) Všeč so mi tudi ti zapolnjeni vogali na mestih, kjer ni kuglic. Lepo je izpadlo. Sem zelo vesela, da si se nama pridružila.

Andreja pravi ...

Čudovita je in prav lepo si razporedila tele zanimive balončke!
Zelo všečna :-))

Klara pravi ...

Krasno ti je uspelo to prepletanje in zelo je lepa. :)

Kefa pravi ...

Pa ti...odlično ti je uspela in meni je super ideja, lepi odtisi. LUŠTNA.
lp

Tina pravi ...

Prekrasna je! Tako zelo mi je všeč, kako si iz krogov in snežink ustvarila čudovite okraske. Hvala, ker si se nama pridružila!