sobota, 24. november 2012

zgodbe-prijateljstvo


To zgodbo ste prav gotovo že slišali, če si jo boste še kdaj zaželeli jo boste našli na mojem blogu pod rubriko MODROST.


To je zgodba o dveh prijateljih, ki sta skupaj hodila po puščavi.
Naenkrat sta se sporekla in eden udari drugega.
Udarjeni se je počutil ponižano, a je brez besed to napisal na pesek:

"DANES SEM DOBIL UDAREC OD MOJEGA NAJBOLJŠEGA PRIJATELJA!"

Nadaljevala sta svojo pot po puščavi in prispela do oaze, kjer sta se odločila, da se bosta okopala. Tisti, ki je dobil udarec je skoraj utonil v globoki vodi, a ga je njegov sopotnik rešil. Ko je ponesrečeni prišel k zavesti, je brez besed vgraviral v skalo besede:

"DANES MI JE MOJ NAJBOLJŠI PRIJATELJ REŠIL ŽIVLJENJE!"

Njegov sopotnik ga je potem vprašal: "Ko sem te udaril, si to napisal na pesek; zdaj pa, ko sem ti rešil življenje, pa si to izklesal skalo.
Zakaj?

Prijatelj mu je odgovoril: "Ko nekdo stori kaj SLABEGA, moramo to zapisati v pesek, da lahko potem veter to slabost izbriše;
ali, ko nekdo stori kaj DOBREGA, moramo to vgravirati v kamen, da potem tega ne more
nihče več izbrisati!"

NAUČI SE ZAPISOVATI RANE V PESEK, A SREČO VGRAVIRATI V KAMEN.

Pravijo, da je potrebna ena minuta, da spoznaš pravo osebo, ena ura, da jo začneš ceniti, cel dan, da ti postane draga in     CELO ŽIVLJENJE, da jo pozabiš.


1 komentar:

Irena pravi ...

V srce segajoče. Če imeš morda še napotek, kako to storiti, ga deli z nami, ki vse prevečkrat klešemo v skale senčne trenutke v odnosih z drugimi.