četrtek, 25. julij 2013

četrtkove voščilnice (84)

Prejšnji teden je bil teden praznovanja: 
v ponedeljek je moj prvorojenec dobil rezultate, da je uspešno opravil maturo, 
naslednji dan je praznoval skupaj s svojimi prijatelji svoj 19. rojstni dan, 
naslednji dan smo se spoznali s staršema naše "ta mlade" in smo dan prezgodaj praznovali najina
 (obe mami imava isti dan rojstni dan :) ) rojstna dneva z dobrim kosilom, 
naslednji dan sem pa praznovala svoj rojstni dan s sodelavci in prijatelji kar na pijački v bližnji kavarni.

Seveda sem morala svojemu sinu izdelati voščilnico. Nisem komplicirala, ker mu to ne bi veliko pomenilo, zato je nastala prav enostavna voščilnica.
Izbrala sem angleški napis, saj je največ točk dobil ravno pri angleščini. Znotraj voščilnice so bili skriti "dinarčki" s katerimi si lahko kupi, kar si sam želi. Letos je precej od doma, saj je najprej s skavti šel peš od Bovca do Pirana, noja zdržal je do Divače. Ta teden pa je na taboru nekje na Dolenjskem, prav tako s skavti. Predvidevam pa, da bo šel še na morje s svojimi prijatelji. In prav je tako!!!
Ko se je moj mali lepi Žan rodil, sem se z njim tudi jaz znova rodila. Moje življenje je dobilo popolnoma nov smisel. Tisti dan nekaj trenutkov po njegovem rojstvu, ko sem odreagirala z "Na, pa ni več moj", se mi je  v vsej svoji veličini in luči razodel BOG. Doživela sem neizmerljiv mir, ljubezen, belo svetlobo in zaupanje. Tega doživetja ne morem opisati z besedami, a sem neizmerno vesela, da sem ga doživela. Bog mi je dobesedno položil tega otroka v moje naročje. Ta otrok je bil moj navdih, moj učitelj, moje ogledalo, moj ponos, moj vzor... moj angelček. Ves čas me usmerja k Bogu, že kot majhen otrok, se spomnite te objave.
Danes je samostojen mlad moški, ki ima svoja krila in svojo pot. Ves čas se trudim, da ga ne oviram, da ga spodbujam, ne vsiljujem mu svoja prepričanja in svoj prav, ker on ima svojega. Na prvi pogled se ne pogovarjava veliko, se ne druživa več kot nekoč, a oba veva, da sva en za drugega vedno tu.

Žan, predragi,
rada te imam
in vedno bo tako.
Moj, in samo moj, privilegij je, 
da smem biti tvoja mama.
Leti in ne oziraj se nazaj,
pogum in radost naj te vedno spremljata na tvoji poti.
In ne pozabi:
veselje v Bogu,
je človekova moč.

5 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

MMmmm,najprej najlepše čestitke za praznovanja in dosežke...
Tako lepo si zapisala, da sem prebrala spet, hvala ker si podelila, res se me je dotaknilo in še se vrnem to prebrat. Čestitka je tudi zelo lepa, Topel pozdrav in lepo bodi:)

Vladuška pravi ...

Cestitke za opravljeno maturo in le naj uziva pocitnice in svoje mlado zivljenje. Lepo si mu pripravila cestitko.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa, preprosta čestitka za mladeniča, ki je opravil zrelostni izpit :-)
Lepo si strnila misli. Naj ima tvoj sine čim lepšo mladost. Ti pa bodi vedno ponosna nanj :-)

Mojca pravi ...

Ja iskrene čestitke!!! Voščilnica pa je zares lepa. lp

moi pravi ...

Čestitke za maturo in vse rojstne dneve.