četrtek, 15. avgust 2013

četrtkove voščilnice (87)

Moja soseda že nekaj časa naroča voščilnice pri meni za svojega nečaka Leota. Najprej za prvi rojstni dan, ko je bil popularen Miki miška, nato drugi rojstni dan, ko se je svet vrtel okrog kamionov in letošnja pa...

... drži krtek. Le kdo se spomni tega malega veseljaka. Prav z veseljem sem se lotila tega junaka. Seveda sem si morala pomagati z internetom.Le kaj bi brez interneta dandanes. Ne znam povedati kako zelo sem uživala.
Žal nisem znala izdelati krtino kot jo je moč videti na slikicah. Ker sem imela rahlo poškodovan prst mi rezanje majhnih kamenčkov ni šlo.Pa sem vzela šablono drevesa in embosirala veje na krtino. Tudi tako gre, če ne gre drugače, kajne?
Drugi izziv je bil krtek,ker nikakor ni hotel biti črn. Kar nekaj flomastrov sem sprobala, da je na koncu postal črn.
Naslednje leto se moram pripraviti na dinozavre...

6 komentarjev:

Danica pravi ...

Res,le kdo se ne bi spomnil tega simpatičnega krtka:)Zelo lepo si naredila vse skupaj in tudi krtina prav ni napačna.
Lp Danica

Mojca pravi ...

Jooooj kako je luštna! Krtek pa je zakon - takrat so ble vsaj risanke kvalitetne napram danes. lp

Unknown pravi ...

Krasen je tale krtek!
lp

Klara pravi ...

Super si se znašla. Krtina je prav mega. Lepo si sestavila ozadje in krtek je pikica na i. Čudovita je.

Martina pravi ...

Simpatičen krtek. Čudovita kombinacija vseh delčkov. Tudi meni je krtina suoer.

Vladuška pravi ...

iiiiiiii, krtek, kako lušno.