četrtek, 17. oktober 2013

četrtkove voščilnice (96)

Zdaj se že sprašujem, če mi bo uspelo zvrstiti vse voščilnice iz julijske zaloge do božičnih ;)
Ja, nič grem v akcijo....
Tako podobno smo že videli. Le v drugačni barvi.
Takšno je primerno izdelati, ko si v pomanjkanju časa. Saj je zelo hitro gotova, a je še vedno lepa.Vsaj meni je ;)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Vrlo je lijepa.
Lp, Sonja.

Vladuška pravi ...

Meni je izdelovanje preprostih cestitk poseben car. Treba je razmisljat minimalisticno, kar sploh ni tako lahko. Vsec mi je ta tvoja.

moi pravi ...

Manj je več. Nič ji ne manjka, pravlušna je.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa je. In elegantna. In čisto nič ji ne manjka :-)

Mojca pravi ...

Oooo luštna je! tako preprosta postavitev, ampak tako efektivna. lp

Tanja E. pravi ...

Izbrala si barvno kombinacijo, ki meni zelo sede in voščilnica je tudi zelo lepa:)) LP

Tina pravi ...

Čudovit minimalizem v krasnih barvah.