četrtek, 28. november 2013

četrtkove voščilnice (102) Rojstnodnevna voščilnica za Andrejo

Leto je naokoli in Andreja ponovno praznuje. Tokrat pa iskreno priznam, da sem prekopirala oz. ukradla idejo za voščilnico na pinterestu.
Nastala je v hudi naglici, ker sem tudi letos zamešala datum ;)
Na vsak način bi rada, da ima Andreja rojstni dan 22. 11. , pa ga ima skoraj cel teden kasneje.



Danes teden je pa žrebanje. Žrebanje bom opravila in objavila rezultate že zjutraj, saj bom popoldan z mojimi "drugimi otroci" razveseljevala staro in mlado z našo kratko dramsko uprizoritvijo za Miklavža, ki pa ima zelo močno sporočilo.
Če se še niste prijavile,pa kar pokukajte sem.
Torej srečno in nasvidenje ponovno v četrtek .

Ps. za žrebanje in objava nagrajenke sem se odločila,da bo en dan prej, to je 5.12.,in sem tudi ta podatek spremenila v 100. objavi četrtkove voščilnice. Hvala  za razumevanje.

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Pinterest je med drugim super ravno zato, da hitro najdemo kaksno idejo in vsak potem doda se scepec svojega pri izdelavi. Vsec mi je ta preprosta cestitka, ki s pentljo in trakom deluje kot darilce.

Renata pravi ...

Lepa, mene spominja na tablico čokolade, oblečeno v paketek.. mjam mjam ;)

Mojca pravi ...

Krasna voščilnica! Deluje tako toplo, zaradi krasnih rjavih odtenkov. lp

oldpunca pravi ...

Tudi v naglici se da narediti čudovito voščilnico :-) Meni je všeč.

Martina pravi ...

Všeč mi je toplina voščilnice.

Suzy pravi ...

Preprosta in lepa. Pa kaj če si idejo pobrala nekje drugje. Tople vode pač ne more več nihče odkriti :)

Kefa pravi ...

Čudovita...in seveda bel metuljček <3

moi pravi ...

Lepa je, tako elegantna.