četrtek, 5. december 2013

četrtkove voščilnice- žrebanje




Takole drage moje, 
pa smo prišli do žrebanja treh nagrad.
A vas moram presenetiti.
Namreč šle se bomo igro 
pass it on 
oz. veseli december

Vse prav dobro poznate tisti občutek, kako lepo je nekomu pripraviti presenečenje oz. darilo in to bomo skupaj počele v letošnjem decembru.

PRVE 3 nagrajenke bodo prejele Miklavževo darilo oz.  bone v vrednosti 10€, 
ki jih bodo unovčile 
pri 
ki je mimogrede sponzor bona.




in



Nagrajenke so:



DRUGE 3 nagrajenke bodo prejele Božično darilo od nagrajenih ustvarjalk



Prve 3 nagrajenke pa boste s svojimi novimi darilci
( ko boste opravile nakupe pri izbranih spletnih trgovinah)
izdelale darilca, ki jih boste podarile naslednjim trem blogerkam
in to objavile na svojem blogu ter objavile spletne trgovine,
kjer ste nabavile svoje nove izdelke.

Naslednje tri nagrajenke so:
(zgoraj navedena je nagrajenka, 
spodaj navedena pa ustvarjalka darila)

Rok: do 25. 12.  2013




TRETJE 3 nagrajenke pa boste prejele Novoletno voščilo na  blogu nagrajenke iz drugega kroga


Zgoraj navedene ste prejemnice novoletnega voščila,
spodaj navedene pa boste na svojem blogu objavile svoja darila, 
ki ste jih prejele od nagrajenih ustvarjalk in 
na svojem blogu objavile voščilo nagrajenkam iz te serije nagrajenk.
S tem ko boste najavile nagrajenke,
boste naredile malo promocije le-teh blogerk.

Rok: do 31.12.2013





Še praktičen primer:
Klara je prejela bon s katerim bo kupila pri Mavelu nek izdelek (npr. štampiljko)  
in z njim  izdelala voščilnico
 in jo bo poslala Amikadeji.
Amikadeja bo na svojem blogu le-to voščilnico objavila in 
na svojem blogu napisala novoletno voščilo Suzy  in 
navedla Suzyin link do bloga.
V komentarju na Suzynem blogu bo pa Amikadeja napisala, 
da Suzy čaka voščilo na svojem blogu.
Seveda pa se bo Amikadeja zahvalila Klari za darilo.

***
Tako se bomo obdarile, malček bolje spoznale in
predvsem delile srčnost in ustvarjalnost.

***
Upam, da vam je igra všeč in da boste rade sodelovale.

Za vse tiste, ki niste prejele nikakršne nagrade pa tole:


ps. moja voščilnica je narejena iz artiklov, ki sem jih kupila pri : 
rezalna šablona


osnova za voščilnico s kuverto
rezalna šablona












10 komentarjev:

moi pravi ...

O, kako si se to dobro spomnila. Najlepša hvala za nagrado in z veseljem bom srečo delila naprej.

Čestitke vsem nagrajenkam v vseh krogih!

moi pravi ...

Joj, skoraj sem pozabila pohvaliti tvojo čestitko ;)

Vladuška pravi ...

aaaa, tole je pa fajn in zabavno. Super si se to domislila. Cakam darilo torej ;)

Mojca pravi ...

Čestitke punce, tvoja voščilnica pa je nadvse simpatična! lp

oldpunca pravi ...

Čestitke nagrajenkam! Super igrice si se domislila. To bo veselo, komaj čakam, kaj bodo punce ustvarile in si podarile med seboj :-) Tvoje voščilnice pa ne morem videti, ker mi je crknil računalnik in sedaj delam na hčerkinem, pa se ne razumeva najbolje... z računalnikom...

Klara pravi ...

Hvala...polepšala si mi ta kaotičen dan. Igrica je res super ideja in prav z veseljem bom sodelovala. :))
Krasno čestitko si naredila. Res mi je všeč. :)

helena pravi ...

Tole je super igrica in super nagradica. Z veseljem sem zraven. čestitle tudi ostalim nagrajenkam.

Amikadeja pravi ...

Ojla! Čas me je čisto povozil in na tale tvoj bonbonček me je prijazno spomnila Klara...
Res si se dobro spomnila tale decembrski venček obdarovanja! Krasno! In hkrati se ti zahvaljujem in že prav nestrpno pričakujem Klarin izdelek :-).

Tina pravi ...

Hura za nagrajenke in zate `mama izziva`, ki si se tako lepo potrudila!

melly pravi ...

lep božični pozdrav vsem,te dni sem malo špricala računalnik in me je danes prijetno presenetil mail,da sem prejemnica lepe nagrade in sem se seveda le te razveselila,vsem želim prijetno in ustvarjalnosti polno 2014