četrtek, 16. januar 2014

četrtkove voščilnice (108) Voščilnica za rojstvo Amelie

Naj se vsem zahvalim, da mi želite okrevanje in vse dobro. Večino vas osebno ne poznam, pa saj ni potrebno, ker kljub virtualnemu svetu, kjer se mi "dobivamo", vendarle čutim vašo iskrenost in dobronamernost.
Žal se z zdravjem ne morem najbolje pohvaliti, ker sem ta trenutek zelo prehlajena, a to ni nič proti drugim hujšim boleznim in nesrečam, ki jih drugi doživljajo.
Tako, da grem pogumno naprej.

Kljub kašljanju, smrkanju, ipd. mi je uspelo ustvariti eno voščilnico.
Tokrat z nasprotno vsebino, kot prejšnji četrtek.


No, fotkanje mi ni šlo najbolje. Očitno na tem področju ne bo veliko napredka pred nekim konkretnim tečajem oz. učenjem.
Tokrat je nastala voščilnica za novorojenčico. In ko imaš "igračkico" iz zbirke Cottage Cutz in še kakšno drugo, se ti zdi, da bo vse enostavnejše. No, meni se tokrat ni zdelo tako. Bila sem pred preizkušnjo več ali manj. No, izbira je zelo očitna.


Razliko, ki sem jo želela vkombinirati na "naslovnico", sem porabila v notranjosti. Rozast pisan papir in mašnice  pa sem tudi izpustila.
To voščilnico je bilo vsekakor lažje delati kot zadnjo.Ne morem pa mimo misli, da se v naravi vse izravna en gre, drug pride. Saj vem, se sliši okrutno. Ampak, če se zavedaš, da si tu samo na potovanju in nekoč boš prišel v vsemirje, te takšna misel pomirja. In nekoč se bomo vsi srečali v večni luči.

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Krog zivljenja in smrti je nekaj povsem naravnega, ampak vcasih je tezko vse skupaj razumeti, dojeti in predvsem sprejeti. Nezna in zelo lusna cestitka.

moi pravi ...

Res je, kar pravita. Pa je vseeno lepše delat čestitko za rojstvo.
Tvoja je prav lušna.

Helena pravi ...

Želim ti kar se da najboljše okrevanje in pogum, da kljub težavam najdeš mir.
Voščilnica je simpatična. Nežna.

Mojca pravi ...

Ja res, pozdravi se, tvoja voščilnica je pa res luštna! lp

oldpunca pravi ...

Popolnoma ti verjamem, da si današnjo voščilnico veliko lažje naredila, kot prejšnjo. Zelo lepa je :-) Pazi nase, pa čim prej se pozdravi!

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica :-))