petek, 9. maj 2014

četrtkove voščilnice 118 Rojstnodnevna voščilnica


Po dooolgem času se spet na kratko vključujem v svet ustvarjanja in bloganja. Še dobro, da moja draga nonica praznuje, da sem morala prijeti škarje in papir ponovno v roke.



Voščilnica je prav enostavna, a vem, da bo noni všeč. Moja nona, ki praznuje svoj 86 rojstni dan, zdaj živi pri moji mami na Švedskem in tako skrbita ena za drugo.Najbrž si ni nihče mislil, da se bo nona pri 80ih letih preselila v tujino.Meni je sicer malček žal, ker jo pogrešam, a če je le ona tam srečna, potem sem tudi jaz.

Najbrž vas zanima kako je z mano, še posebej po takšnem dolgem premoru. Napredujem, delo sem dobila do konca septembra potem pa spet na lov za novo službo. Moj prvorojenec je pustil šolo, ker je ugotovil, da ni izbral pravi faks.Mislim si, da bolje, da zdaj v 1. letniku, kot pa v 3. Med prazniki sem bila v Medžugorju kar mi je dalo veliko nove energije. Medžugorje je res kraj poln milosti. Upam, da bom še kdaj šla. Name pa je velik vtis naredil pokojni pater Slavko Barbarič . Posnetek o njemu sem si že parkrat ogledala. Srčno priporočam ogled.  

6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čudovito voščilnico si ustvarila. Po mojem bo noni zelo všeč :-) Sem kar veliko mislila na tebe v tem času, kar se nisi oglasila. Lepo te je spet brati. Drži se!

Klara pravi ...

Zelo lepa čestitka. :)

Klara pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Mojca pravi ...

oooo prekrasna je in pogrešali smo te! lp

Vladuška pravi ...

Lepo, da si po dolgem casu znova posegla po skarjah in papirju, smo te res pogresali. Lepo si tole naredila za nono. Tebi pa zelim veliko notranjega miru.

Suzy pravi ...

Zelo lepa čestitka. In tudi primerna za nono :)