četrtek, 23. oktober 2014

Četrtkove voščilnivce (138) Moj ustvarjalni kotiček


Pred časom sem vam obljubila vpogled v moj zeleni oz. ustvarjalni kotiček.
In tokrat vas vabim v moj zeleni kotiček, kjer nastajajo četrtkove in druge voščilnice,
pa še kakšen drug izdelek.




Torej dobrodošli na ogled



Da imam svoj kotiček v sinovi oz. Žanovi, sobi sem že zdavnaj izdala. 
Dokler je bil na študiju v Ljubljani sem lahko po mili volji ustvarjala
 ob katerikoli uri in katerikoli dan v tednu.
No, letos to ne bo mogoče, saj je Žan "kazensko" doma.
Kazensko pa zato, ker si je zeznil vpis na faks.
V prvem letniku je ugotovil, da mu izbrani faks ni všeč, za vsak slučaj se je vpisal v drugi faks,
 a po rezultatih testov na CIPSu, je izbral tretji faks. A ker je bil vmes že  sprejet na drugem, se ni smel več prepisati na ta tretjega, čeprav so mu na CIPSu rekli, da prepis ne bo problem :/. 
Zdaj pa sledi, če bi se rad vpisal v svoj želeni faks in imel možnost za vpis,
bo moral počakati eno leto doma :( .
Ko sem to zvedela, se mi je seveda svet podrl, še posebej, ker tu na Bovškem ni priložnostnega dela, da bi vsaj nekaj zaslužil v tem času, prav veliko aktivnosti  pa tudi ni 
(vsaj ne takšnih, ki bi Žana zanimali) in tako sva zdaj dva brezposelna člana doma , 
to je 50% brezposlenost naše družine.
Kar pomeni, da je ta soba 100% okupirana.


 Viseča omara nad pisalno mizo, 
kjer hranim gotove izdelke po škatlah in filc v polah.


 Pisalno mizo, ki je nekoč bila kotna miza, smo preuredili v "ravno" mizo, 
da imava lahko vsak svoj prostor.


 Večina posod, pripomočkov je v zeleni barvi, moji najljubši barvi :)
Zato upravičeno pravim svojemu kotičku zeleni kotiček.


 Ko rabim giljotino, pa izpod Žanove mize izvlečem ven predalnik na koleščkih in režem.
V predalih hranim kuverte in osnove za voščilnice ter tiste pisarniške pripomočke:
luknjač, spenjač, sponke, selotejp, svinčnike...




Hihi, ja tudi copate imam v zeleni barvi ;)


 Na svoji levi strani pa si z Žanom deliva omare,
spodnji konec je moj, zgornji pa njegov.

Ja, Žan ima lepo zbirko Lego kock.


 Na policah hranim raznobarvne papirje, 
en registator  sem  preuredila v mapo za štampiljke (idejo sem našla nekje na netu),
 za šablone in srajčke pa sem si kupila mapo.


Dva kovčka imam za perlice in tiste drobne dodatke,
v škatlah preoblečene v ekopapir hranim koščke papirjev po barvah.
V Ikeinih belih škatlah pa blazinice, gumbe, trakove (ribbons), prah za embosiranje, lesene štampiljke, washitape. Na policah pa še revije, knjige, razne manjše škatlice, rafijo, ipd.
V modrih zabojnikih hranim pa filc z gredešami in modelčke za piškote, ki pa jih uporabljam za filcanje, v črni in beli plastični posodi razne "kemične "pripomočke- lepila za servietno tehniko, glazure, lepila za različne teksture, paste,ipd in barvice, flomastre, čopiče...

V lesenih, že spet Ikeinih predalnikih 
pa hranim ščipalke, štampiljke črke, akrilne barve,
razne dodatke, luknjače in čipke.




 V zelen kovinski pekač ( ki sem ga pred mnogimi leti dobila na srečelovu na gasilski veselici) sem "natlačila" vse šablone, plošče za Cuttlebug, 3 osnovna lepila, robčke za "umivanje" štampiljk in očala, ki so žal postala obvezen pripomoček pri ustvarjanju. Hja, emšo pač dela ta svoje ;)
Ker sem nekoč delala za zavarovalnico, mi je ostalo še nekaj ovitkov za zeleno karto, v katere zdaj vstavljam šablone in je tako kar lepo pregledno.


 Ob straneh sta dve kovinski vedri v eni so flomastri in razna pisala 
in v drugi pa razni pripomočki (pinceta, škarje, ravnilca, ipd.)
Občasno pa kakšno šabčono kar z magnetkom pritrdim na vedro in je tako ves čas pri roki.
Kmalu bodo to božično novoletne šablone.



 Na pekač pa sem z magnetki pripela še črno blazinico in blazinico za embosiranje.
Na hrbtno stran sem nalepila magnetek in tako se lepo primeta na pekač.


 Imam pa tudi en majhen zelen plastičen zabojniček za tiste male smeti.


 V kotu imam en bel plastičen zabojnik, kamor vlagam vse bele papirje, 
ob njem stoji zelen cuttlebug ;) in mi je tako ves čas pri roki. 
Privoščila pa sem si tudi Xyron -izdelovalec nalepk.
Nimam finih prstkov za lepljenje vseh tistih lepih napisov, 
ki se jih da izrezat in sem si pač privoščila tega malega pomočnika.



V kotu pa je še en majhen zelen pekač (nimam pojma, kako je prišel v našo hišo),
 kjer pa hranim  akrilne ploščice različnih velikosti za štampiljke, plastične folije in kotni luknjač.
Plastične folije imam za lepilo za lepljenje izrezkov na voščilnice z Mekolom.


Idejo našla pri Tini.


V košari, ki sem jo dobila v dar pa imam svojo zeleno spužvo za filcanje 
in material, ki ga rabim za filcanje.
Filcam pa najraje v dnevni sobi na kavču in zelo redko v mojem kotičku.
V kotičku izdelke samo še zapakiram.



 Predalnik in spodnja omara sta "ostanka" moje službene pisalne mize.
In sta skupaj s samo ploščo pisalne mize edina kosa, ki nista iz Ikee.
Pohištvo in ostali predmeti iz Ikee ša so bili kupljeni v razponu od leta 1990 do sedaj,
čeprav imam tudi starejše Ikeine primerke v hiši ;)
V spodnji omari  so svoje mesto našli šivalni stroj, nekaj kosov blaga, 
prenosnik in tiskalnik, fotoaparat pa grelec za vroče embosiranje in pa embalaža za moje izdelke.


Največ preglavic mi dela, kako shraniti vse tiste papirčke in se vedno spomniti kje so.
Pa vsi tisti majhni izrezki.
Zaenkrat imam takšno rešitev, ki ni ravno najboljša:


 Manjše izrezke hranim  v škatlicah od čingumov, čajev, piškotov
 in Tic-Tac (glej desni zgornji kot na spodnji sliki).
Vse te male škatlice a v kartonastih škatlah od čevljev 
( seveda imam najraje tiste zelene, bela barva pa je tudi en dober kompromis).


Nemalokrat pa mi družbo dela naša Tonka :)



Kakšen kaos imava, ko ustvarjam , pa raje ne pokažem.

Tako to je moj ustvarjalni oz. ZELENI kotiček, kjer mi je zelo lepo.
Ni vse tako kot bi rada, da bi bilo, a hvala Bogu, da imam vsaj tega.

Upam, da ste se imeli lepo na "obisku" v mojem zelenem kotičku ;)
Jaz sem pravkar prispela z dopusta in že komaj čakam, da poprimem za svoje papirčke.

4 komentarji:

moi pravi ...

Lepo imaš pospravljeno in tudi razporejeno, da vse najdeš. Upam, da si se naužila morja in spočila in našla nove ideje za naprej.

moi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
oldpunca pravi ...

Ijoj, koliko robe imaš! :-) Pa tako lepo organizirano. Čudovit prostorček. :-)
Jaz svojega brloga sploh ne upam pokazati. Pri meni je kaos ko delam in tudi takrat, ko ne delam. :-))

Tanja E. pravi ...

Krasen prostran prostor imaš, če se primerjam z mano:)) Imaš tudi ustvarjalno higieno, kot je nedavno tega izjavila Tina, verjamem, da tukaj zelo uživaš:)), LP