četrtek, 26. februar 2015

Četrtkove voščilnice (153) Tresočka za glasbenika in slikarja


Hja, še vedno sem pri tresočkah ;)

Ta je nastala zelo na hitro.
Nekaj težav mi dela "material", ki ga dajem v tresočke.
Zvezdice niso posrečene, saj se vpičijo v moos peno ali pa v blazinice.

Po motivih se da hitro razumeti, kaj prejemnik voščilnice praznuje 
in kaj ga v življenju veseli, kajne?




7 komentarjev:

Irena pravi ...

Haha, dobra! Ne bi pa uganila, komu je namenjena. Vsekakor ima dva super hobija.

Vladuška pravi ...

Voščilnica je glede na motive zelo zgovorna in res pove vse in paše ji ta tresočkast videz :)

Helena pravi ...

Zanimiva voščilnica za umetniško dušo. Krasno si jo naredila.

Mojca pravi ...

ooooo kako čudovita kitara in krasna za tako okroglo obletnico. lp

oldpunca pravi ...

Prelepa in zelo domiselna tresočka. :-) Tale notni papir imam pa jaz tudi. Hvala ti zanj. :-))

Klara pravi ...

Meni je zelo lepa. :)

Andreja pravi ...

ooo kako čudovito voščilnico si naredila! Super si jo sestavila in lepo se potrese :-))

p.s. nekaj si nekje spregledala!