četrtek, 2. april 2015

Četrtkove voščilnice (157) Velikonočne voščilnice

Kovačeva kobila je bosa, kajne?
Ma prav zadnjo sekundo lovim, da pošljem tudi jaz kakšno velikonočno voščilnico.
No, nekaj sem jih imela še na zalogi,
a se ne spodobi, da bi prejemnik 2x dobil enako voščilnico,
zato sta "adhok" nastali še tile dve.

Ker se mi zdita pomladni...če že ne po skromnih rožicah , pa mogoče po pomladnih barvah,
ju prijavljam na Vladkinem in Tininem izzivu- Pomlad ustvarjena za ustvarjanje.
Ker sem uporabila še Tinine šablonice pa ju prijavljam še v Tinino aprilsko galerijo.





Voščilo za veliko noč sem si sposodila pri skavtskem bratu Primožu:

… je prišel Jezus, stopil mednje in jim rekel:»Mir vam bodi!« (Jn 20,19)

Velika noč spreminja žalost v veselje, obup v življenje, razočaranost v zaupanje, zbeganost v gotovost.

Apostoli so to doživeli tisti trenutek, ko je med njimi znova navzoč Jezus. 
Njegova zmaga nad smrtjo zagotavlja, da ostaja vedno med nami.

Velikonočno krščanstvo je resničnost, dosegljiva vsakemu izmed nas. Aleluja.

Naj se ta resničnost zgodi tudi v vsakem od nas. Bodimo nosilci tega velikonočnega veselja in svobode.

Za manj verne pa voščim:

vesele velikonočne praznike ,
preživite jih v miru in ljubezni
in vse bo dobro.

5 komentarjev:

Renata pravi ...

Lepi voščilnici. Lepe praznike tudi tebi.

oldpunca pravi ...

Krasne voščilnice si izdelala. Hvala za lepo voščilo. :-) Tebi in tvojim želim čudovite praznike.

Vladuška pravi ...

Dobro si tole opravila takole adhok. Blagoslovljene praznike tudi vam.

Mojca pravi ...

joj kako čudovita jajčka! želim ti lepe velikonočne praznike!

Tina pravi ...

Lepi in srčni voščilnici. Upam, da so za vami lepi prazniki...krasna misel, ki si jo zapisala, pa je večna..