četrtek, 12. november 2015

žrebanje bobončka in četrtkove voščilnice (184)




Da, drage moje, 
zelo slabo vest imam.
Nikakor vas nisem želela zavajati s svojim bonbončkom,
ampak sem si dejansko vzela čas za praznovanje 
ŽIVLJENJA.

In srčno upam,da mi ne zamerite tega.


Moj vklop po romanju v ta vsakdanjik 
je bil bistveno težji, kot sem si predstavljala.

Ugotovila sem, da ima moja duša veliko globino in v njej je 
skrit mir, ljubezen, radost, sreča, brezčasje,...

in tako lepo je tam....

No, zdaj sem se vendarle vrnila v ta noro lepi svet, ki me obdaja.
V te jesenske barve, ki jih Vladka tako zelo lepo upodablja,
pa Tanja jim doda še kakšno lepo misel,
 in vse ve drage punce znate v papirju tako lepo upodobiti
 naše čudovito stvarstvo
 in jim dodajate globino vaše ljubezni in ustvarjalnosti.

V veliko čast mi je,
da sem obkrožena z vami
(čeprav večinoma virtualno)
♥ ♥ 


Danes objavljam voščilnico,
 ki je nastala zelo prepozno za mojo drago prijateljico Moniko,
ki je praznovala abrahama in nadvse ljubi sončnice.



Ker sem uporabila Tinine šablone
jo lepim v njeno galerijo.


In zdaj končno k bonbončku!!!!!!!!!!!!

Najprej hvala vsem,
ki me spremljate,

ki vsakič pustite svoje lepe in dobronamerne komentarje,

ki le preberete moj blog in ne komentirate,

ki ste kritične do mene,

ki enostavne STE!!!!

Žreb pa je določil :
To je Helena :)



Draga Helena,
čestitam ti iz  
Hvala ti za vse tvoje lepe besede vs vseh petih letih
in v Assisiju sem našla veliko več kot sem si nadejala.

Tebi pa podarjam za 5 let x 5 € kuponov torej kupon za 25€ pri Tini 
in še eno malenkost iz Assisija.

Zato te prosim, da mi na moj mail pošlješ tvoj naslov, 
da ti pošljem tvoj paketek ;) 

drugim pa želim nadvse čarobno lep dan 
.


7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Kakšna lepa nagradica, čestitke Helena :)) Tebi pa želim, da vse tisto, kar si doživljala na romanju in še doživljaš, preneseš v vsak dan. In da mir, ljubezen, radost in srečo preneseš iz globin na površje, da jih boš čutila prav vsak dan.

Valerija pravi ...

Čestitke Helena, čudovita nagrada!

Helena pravi ...

Ooooooo, ne veš, kako lep večer si mi podarila! Prihajam od prihajam druženja s prijatelji, sedaj pa še tole!!! Neprecenljivo in hvala za tale žreb. Hitim pisat mail :)
Na bogat način si se spomnila Monike in naredila krasno voščilnico.

Helena pravi ...

Hm, ne pridem do tvojega maila ...
Lahko nočko in lepe sanje.

Janja pravi ...

Čestitam nagrajenki. Nagrada je čudovita. Lp

oldpunca pravi ...

Čestitke Heleni.! Čudovito nagradico si pripravila. Tudi čestitka za prijateljico mi je zelo všeč. :-)

Tanja E. pravi ...

Draga Helena, čestitke, super bonbonček je bil tole:)))
In Natali iz te objave res veje tvoja globina, razsežnost, mir, ki so se te dotaknili... Prav, da si si vzela čas za praznovanje življenja. Hvala za zapisano, lepo bodi:)
p.s. Če te zanima, tudi jaz podarjam bonbonček:))