četrtek, 3. december 2015

Četrtkove voščilnice (187) ali vabila za abrahama



Že zadnjič sem vam zaupala, da mi je prejšnji teden poleg vseh mojih aktivnosti, 
veliko časa vzelo izdelovanje 70 vabil za abrahamovko na obali.

Krivo je bilo vabilo, ki sem ga izdelala za Petra pred nekaj leti.
Ge. M. iz Ankarana je bilo zelo všeč in me je prosila, da jih izdelam še njej.
Le da tokrat jih je moralo biti 70 komadov.
In če računam,da je za vsako vabilo bilo potrebno 40 korakov,
kakšen manj bi bil, če bi moje lepilne miške delale :/,
pomeni to 2800 korakov ....
Ja, ni bil ravno mačji kašelj...







Tako, zdaj se lahko vrnem k rojstnodnevnim in božično novoletnim voščilnicam.

ps. šablona mašnice in zlati karton sta se srečno vrnila s počitka v napačnem predalu ;)

7 komentarjev:

Nataša pravi ...

Lepa vabila si naredila in bila si zelooo pridna :)

Helena pravi ...

No, vidiš, samo malce sta šla na obisk :) Važno je, da sta zdaj v pravem domu :)
Uh, kakšen projekt in kapo dol, ker si se tega lotila. Zelo, zelo lepa vabila.

Suzy pravi ...

To pa je bilo nekaj dela. Super

oldpunca pravi ...

Vabila so zelo lepa, kupček pa vreden vsega občudovanja. Zelo pridna si bila. K pridnim se rade vrnejo tudi šablone in papir, ki malo odtavajo. :-)))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

To pa je bilo dela
super so
lp Tamara

leycika pravi ...

ooo vsaka ti čast bila si res pridna :) in nastala so krasna vabila

Valerija pravi ...

Uau, to pa je bil projekt. Krasna vabila! Res si bila pridna.