torek, 6. november 2018

MŠPU 2. naloga POVEZANA ZUNANJOST IN NOTRANJOST


Voščilnica je bila izdelana istočasno kot tile dve v predhodni objavi,
a ker je bila voščilnica komaj na poti k slavljenki,
je nisem mogla objaviti.
Poleg tega sem šla malček po svetu in sem se lahko le veselila,
da pridem kmalu domov in
nestrpno ugotovila kaj bosta Tina in Vladka pogruntali
za nove domače naloge.

Z možem sva si za Abrahama in 25. obletnico poroke
privoščila križarjenje po zahodnem Sredozemlju.
Vreme ni bilo najbolje,
a hvala Bogu smo vsi zdravi in celi,
saj so nas obkrožali 5metrski valovi.





Zelo se zavedam, da izvedba ni najboljša.
 Prejemnica voščilnice pa je vrhunska mojstrica v izdelovanju voščilnic in
sem se od nje še največ naučila.
Pozna pa se, da že dolgo nisem držala pripomočke in papirčke ter
izdelovala voščilnice z različnimi tehnikami,
zato upam, da mi ni zamerila slabi izvedbi in
jo je vendarle razveselilo dejstvo,
da sem se pravočasno spomnila na njen rojstni dan
in da sem se opogumila v tehnikah,
ki so zame še vedno izziv.

Seveda pa uvrščam svojo voščilnico med "kontrolke" krasnima učiteljicama Tini in Vladki oz.
v malo šolo prazničnega ustvarjanja.

Pa tudi v novembrsko galerijo,
saj brez Tininih pripomočkov že dooolgo ne gre več ;)

Draga Tina in draga Vladka,
obema se iz 
zahvaljujem za vajino 
razdajanje znanja in 
krasnih idej ter
vedno spodbudnih besed.

♥ HVALA ♥

Počitnice so bile krasne,
a zdaj  hitim k "pisanju" novih domačih nalog.

3 komentarji:

Metuljčica pravi ...

Kako pridna učenka si, čudovito si opravila prvo in drugo nalogo.

Vladuška pravi ...

Lepo, da sta si privoščila potovanje. Škoda za vreme :( In voščilnica je tudi lušna.

Unknown pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.