sobota, 13. november 2010

moja knjiga

Te dni sem pospravljala svoje albume ( že zaradi slik, ki sem jih objavila na mojem blogu), pa sem se odločila,da pospravim še stare videokasete, pa moje stare dnevnike in razne zapiske. In med vso to "kramo" sem našla rokovnik  v katerega sem leta 1999 že začela pisati mojo knjigo. Poimenovala sem jo Ko je življenje postalo življenje.Po prebiranju teh zapiskov, ki so mi pravzaprav všeč, sem se odločila, da jih objavim na svojem blogu. Zapiske sem pretipkala in jih zdaj objavljam. Najbolje jih je brati po datumih od starejšega datuma proti novejšemu datumu.



Poglavja so:
  • uvod
  • otroštvo- tega poglavja nisem prepisovala, saj je več ali manj identičen mojemu življenjepisu že objavljenem na tem blogu
  • pot -usoda
  • človek
  • osvobodimo se preteklosti
  • vzljubimo to kar smo
  • nove misli
  • razvajajmo se
  • obogatimo odnose v okolici
  • vsak dan se nasmej
Obstaja možnost, da se bom na svoje bloge vračala ter kaj popravila, predvsem pa kaj dodala.
Še vedno se učim...

Ni komentarjev: