sobota, 13. november 2010

nove misli


poglavje NOVE MISLI

Ko smo opravili s preteklostjo, in ko smo sprejeli svoje telo in življenje, je na vrsti, da uredimo svoje misli. To ne gre čez noč, potrebno je veliko poguma in vaje. Potrebno je razumeti, da smo do danes napačno živeli in da se ne bomo spremenili čez noč, saj se nam bodo ves čas vrivale še grde stare navade in grde misli. Predvsem moramo spremeniti besednjak.

Besedi NE MOREM spremenimo v TRENUTNO NISEM PRIPRAVLJEN/A ali pa PRIPRAVLJEN/A SEM.
V kolikor se nam zareče, zbrišemo ali prekličemo ne morem, zbrišemo tudi misle.
          Primer: " Ne morem se spremeniti." spremenimo v "Trenutno nisem pripravljen/a". ali "Pripravljen/a sem."

Besedo PROBLEM spremenimo v IZZIV ali BOŽANSKA PRILOŽNOST.
Kajti problem pomeni, da ste popolnoma brez moči nad njim, kar ni res, samo odločili se niste.
          Primer: "Strah me je bolečine." spremenimo v " Ni mi jasno kaj prihaja in kako naj se izognem bolečini."


Neki prijateljici sem svetovala, naj vsako slabo misel prekliče, v kolikor je njena volja brez moči, sem ji svetovala naj z rokami odžene kot bi odganjala tečne muhe. Osvestila sem jo, da vsaka slaba misel privlači še 10 slabih in obratno. V prispodobi, ko kamenček vržeš v vodo se naredijo obroči. Kamen je misel.
         Primer: "Problem je v tem, da me ne razumejo." spremenimo v " Velik izziv je v tem, da me razumejo."

Besedo TEŽKO spremenimo v IZZIV.
Pripravljeni morate biti na dober izziv. Če ne boste poskusili, ne boste vedeli.
         Primer: "Težko mi je sprejeti novo službo." spremenimo v " Pravi izziv mi je sprejeti novo službo."

Besedo HOČEM spremenimo v PROSIM.
Vse kar potrebujete že imate, zato uporabljajte besedo prosim. S prošnjo se vzpostavi božanska povezava, in vse kar je božanskega, se božansko tudi kaže.
           Primer: " Hočem idealnega/ dobrega partnerja." spremenimo v " Prosim za idealnega/ dobrega partnerja."

Besedo STRAH ME JE spremenimo v NI MI JASNO.
Namesto strah me je si recite "trenutno mi ni jasno" ali pa "pomoč potrebujem".


Povzeto po oddajah Oprah show z gostjo Iyanla Vazant.


naslednje poglavje RAZVAJAJMO SE

Ni komentarjev: