sobota, 13. november 2010

razvajajmo se


poglavje RAZVAJAJMO SE

Ko se osvobodimo preteklosti, sovraštva do sebe ter slabih misli, je čas , da se razvajamo in krepimo naš duh in telo. Počnimo to kar nas bogati, veseli, sprošča.
Za nekatere je to branje knjig, presajanje oz. skrb za rastline, poslušanje glasbe, sestavljanje puzzle, reševanje križank, sprehod v naravi, izdelovanje čestitk za praznike... Vzemimo si čas za nas. Za svoje telo. Za svoje misli. Za svoj duh.

Prebrala sem veliko knjig o masažah, lepotičenju, meditaciji. Dolgo sem prebirala in iskala pravo sprostitev zase. Toda kdor išče, najde. Svojo sporstitev sem našla v ljubezni in spoštovanju do sebe. V minutki popolne tišine, čeprav neposredno mimo mene priropota promet, pa sosed s kosilnico, pa kokoške na ves glas kokodakaljo v sosedovem kokošnjaku. Ampak jaz  si vzamem svojo minutko časa in potegnem nitke nazaj v klobko.
naslednje poglavje OBOGATIMO ODNOSE V OKOLICI



V enem od nadaljnih postov bom naštela, knjige, ki sem jih prebrala, tečaji, ki sem jih obiskala in še kakšno drugo aktivnost, ki so mi poamagali,da sem danes svobodna in se počutim dobro.

Ni komentarjev: