sobota, 13. november 2010

osvobodimo se preteklosti


poglavje OSVOBODIMO SE PRETEKLOSTI


Osebno menim, da je zelo pomembno, da se osvobodimo preteklosti, tako življenja kot principov in načel.

Sama sem se dolgo  pomilovala zaradi svojega otroštva. Bilo je neko obdobje v mojem življenju, ko se nisem več naslanjala na preteklost, želela sem se je osvoboditi, a so me vsi znanci venomer in ponovno spominjali, da sem vendarle revica po takem otroštvu, kakršnega sem pač imela. In tako sem spet padla v začaran krog pomilovanja. Nisem si znala razložiti kaj je narobe, zakaj se meni ponavlja zgodovina mojih staršev, otroštva...


Dokler nisem dojela, da privlačim negativnost. S čim? S svojo miselnostjo. Čeprav sem vedno bila optimist, sem na trenutke obupala in evo rešitve. Ko nisem več vztrajala pri svojem pomilovanju in oziranju na pripomb drugih, se je zgodil čudež. Ampak jaz nisem to razumela kot čudež, pač pa kot nagrada za vse trpljenje. Danes razumem, da stvari, ki si jih obupno želim, jih ne dobim. Zakaj? Ker še nisem zadovoljna s tem kar imam, pa že hočem nekaj več. Težko je biti z nečim  zadovoljen, če te neka stvar še bolj bremeni. Zato je potrebno iz te bolečine, iz tega bremena, iz te težave potegniti ven nekaj dobrega in ko ti to uspe, si svoboden in pripravljen na nove življenjske zmage.


nisem več nebogljena in žalostna!!
osvobodila sem se preteklosti!!!

Kako iz bolečine? En sam način je. Sebi odpustiš in sprejmeš svoje napake v veri, da si pač takrat ravnal kot si takrat vedel in znal. Ker ko veš več, bolje ravnaš. Enako je potrebno odpustiti vsem, ki so vas na kakršnekoli način prizadeli, saj so tudi oni ravnali, kot so najbolje vedeli in znali. Odpustiti pomeni, da opustiš zamero za neko dejanje, vendar to ne pomeni, da dovoljuješ, da se to ponovno zgodi. Jaz sem svoji mačehi odpustila za spolno zlorabo in drugo zlorabo, vendar ne odobravam tega početja in v bistvu ne želim imeti stikov z njo.

Ko enkrat zavestno razbremenimo podzavest ali dušo, potem smo svobodni in šele takrat začnemo privlačiti svobodne sile- ljubezen, srečo, zdravje...ko nismo več zastrupljeni.

Če blagoslovite preteklost, vas ta osvobodi. Ne smete je preklinjati, dvomiti vanjo ali se je bati. Morate jo blagosloviti. Ker se ne zavedamo lastne moči, moči svojih misli in prepričanj, si nakopljemo lastne laži (nisem dovolj dober, dovolj izobražen...)


naslednje poglavje VZLJUBIMO TO KAR SMO


2 komentarja:

moi pravi ...

Jill Bolte Taylor pravi, da se jezimo samo 19s, kar je več, je to, da samo ponovno zavrtimo film jeze. In to lahko ponavljamo in ponavljamo in smo jezni in jezni.
Zanimivo, kaj? Vse je v naših glavah ;)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Res je. Vse je v naših glavah. In kakšno olajšanje, ko to ugotoviš in potem veš, da to lahko spremeniš.