sobota, 2. april 2011

knjigi za april

Ta mesec objavljam dve knjigi ( kot že prejšnji mesec), eno po moji izbiri in eno po izbiri moi.
Pri iskanju slikic za objavo tega prispevka pa sem naletela na tale blog, najbrž se bom večkrat obrnila nanj pri izbiri knjige meseca za naš knjižni klub bralcev bloga življenje je lepo.


Za mesec april sem izbrala






To knjigo mi je predlagala moja prijateljica in daljna sestrična Katja pred nekaj leti, a kar nisem se spomnila nanjo, pa še en dolg bralni mrk sem imela. Zdaj pa se mi je zdela prava priložnost.

Pilar in njenega prijatelja je življenjski tok po mladostni zaljubljenosti nesel vsaksebi. Enajst let kasneje se spet srečata. On je zdaj moški, ki ima dar čudežnega ozdravljanja, ona pa ženska blizu tridesetih, ki jo sodobno življenje drži na trdnih tleh - skoraj malo odrezavo se trudi, da bi z razumom obrzdala svoja čustva.Pozno jesensko sonce, meglice, ledeni sneg v Pirenejih in cerkvica v gorski vasici ustvarjajo čaroben prostor, v katerem se iščeta človeka, ki z naporom dopuščata, da padajo raz njiju tenčice krivde, sramu in predsodkov.



 in zdaj še druga knjiga
Moi je to knjigo med prvimi predlagala, ko sem pričela pisati tole rubriko na mojem blogu.




podnaslov: napovedi, prerokbe in spremembe našega planeta

O letu 2012 je bilo prelitega že veliko črnila in izrečena že marsikatera beseda. Enaindvajsetega decembra 2012 se namreč končujeta tako 26 000 kot 260 000 let trajajoči astronomski dobi, kar se bo zgodilo prvič v zgodovini planeta. Na ta dan se bo tudi zaključilo petindvajset let trajajoče obdobje prečiščevanja Zemlje, ki se je pričelo leta 1987. Ravno v tem času se človeštvo sooča s hudimi izzivi, ki ga silijo v razmišljanje o prihodnosti in o snovanju novih odnosov, v katerih bo vsak človek našel svoje mesto, in o ustvarjanju novih nebes na Zemlji, kjer bo vsak prejemal in dajal po svojih zmožnostih in močeh, tako kot bo želel; kjer delček ljudi ne bo imel v lasti večine virov, dobršen delež svetovnega prebivalstva pa bo umiral od lakote.

Diana Cooper se v svoji novi knjigi Prelomno leto 2012 poglablja v to. Vendar za razliko od marsikoga, ki se datuma 21.12.2012 boji in se odziva na napovedi starodavnih modrecev, da bo prišlo do katastrof prikazuje vizijo sveta in sicer, enaindvajsetega decembra 2012, ko bo nastopil kozmični trenutek, po zaslugi upanja, ki je preželo planet ob inavguraciji Baracka Obame za ameriškega predsednika, imelo priložnost vstati 18% svetovnega prebivalstva, ki se bo do tistega trenutka dvignilo na peto dimenzijo, število pa naj bi po tem trenutku skokovito naraščalo. Na prečiščenih predelih našega planeta naj bi po letu 2032 nastajale majhne skupnosti na peti dimenziji, ki jim bo izraz »voditelj« tuj.


***

Kot vselej in vsakič in od vsakogar
bom tudi tokrat vesela vaših komentarjev.

2 komentarja:

moi pravi ...

Za prvo ne vem, če sem jo že brala, Veroniko sem sigurno ;) Drugo pa vsekakor in tudi priporočam.

Vladuška pravi ...

Prvo knjigo poznam po naslovu, vendar je še nisem brala. dober predlog. Drugo pa sem nekaj časa nazaj prebrala, saj mi jo je posodila prav Moi. Rada berem različne stvari in prav zato mi je tudi ta knjiga bila dobrodošla.