sobota, 2. april 2011

Nismo rojeni le zase




podnaslov "beležke učenca duhovnosti".

»Najtežje je pisati o modrosti, sreči, ljubezni, sočutju in o vsem tistem hrepeneče neoprijemljivem, za kar smo negotovo prepričani, da nam manjka med odkrivanjem   smisla življenja in hlastanjem za popolnim zadovoljstvom. Po desetletjih študija, garanja, pehanja in plezanja po družbeni lestvici mi je končno kristalno jasno, da me najbolj osrečujejo moja ženička, hčerka, sin, starši, tašča, tast in preostala družina, varen dom s psičkom na čelu, mati narava, branje, pisanje, poučevanje, glasba, nekateri športi in potovanja.»  S temi besedami začenja svojo knjigo   z naslovom Nismo rojeni le zase   dr. Marko Pavliha. V knjigi, ki nosi podnaslov Beležke učenca duhovnosti, želi avtor z nami deliti svoja razmišljanja o temeljnih vrednotah našega bivanja. O tistih preprostih rečeh, ki jih v pehanju za materialnim bogastvom, ugledom in prestižem, velikokrat ne znamo ali nočemo videti. Če avtor svoja razmišljanja začenja s » pomenkom z zrcalom«, pa jih končuje s povsem » praktičnimi navodili za uporabo življenja«. Zato je ta knjiga s številnimi citati in obsežnim seznamom literature, ki nam jo avtor priporoča v branje za »poglobljene duhovne urice« , koristen bralni pripomoček za vse, ki bi v zrcalu radi ugledali svojo pravo podobo.
V knjigi avtor želi z nami deliti svoja razmišljanja o temeljnih vrednotah našega bivanja. O tistih preprostih rečeh, ki jih v pehanju za materialnim bogastvom, ugledom in prestižem velikokrat ne znamo ali pa nočemo videti. Če avtor svoja razmišljanja začenja s "pomenkom z zrcalom", pa jih končuje s povsem "praktičnimi navodili za uporabo življenja".

Knjiga je res sočna, lahko berljiva in zabavna, mirne duše lahko rečem še poučna povrh. Avtor dejansko naniza izkušnje,izjave in modre misli veliko število mislecev, avtorjev, modrecev, znanstvenikov in še mnogo , mnogo drugih. Naj jih samo nekaj naključno naštejem Oscar Wilde, Janez Kranjc,Honore de Balzac, Michael Jordan, Mark Van Doren, Tim Kasser, Aristotel, John  Dryden, Janez Menart.........
Priznati moram,da sem tudi sama želela napisati takšno knjigo, a moj  besedni zaklad ni tako bogat kot Pavlihov, oz. ga ne znam tako dobro uporabiti, kot je to storil avtor te knjige. Moj prvi poskus lahko preberete tukaj. Manjka pa mi še veliko modrosti in poguma za tak korak. Pavlihova knjiga je ena taka knjiga kot bi ponovno brala vse tiste " modre" knjige, ki sem jih do sedaj prebrala v zadnjih 10ih letih.Tudi avtor naniza na koncu svoje knjige iz katerih je črpal svoje sedanje znanje in duhovno bogastvo, sam temu seznamu pravi- za poglobljene duhovne urice. Že ta seznam je veliko vreden.

Moi je že dobila knjigo z avtorjevim podpisom,in če še kdo želi to lepo knjigo tako vsebinsko kot oblikovno ( celo knjigo prepletajo metuljčki,ki so pritegnili moj pogled), naj mi sporoči. Jo dobi s podpisom vred. Nekaj jih je še na zalogi.

Prav vesela pa sem, da sem odkrila avtorjev blog, ki me zabava tako kot njegova knjiga.





Kot vedno, me tudi tokrat zanimajo vaša mnenja, izkušnje, pripombe.
Zato ♥hvala♥ za vaše komentarje.

Ni komentarjev: