ponedeljek, 30. maj 2011

knjiga za junij



 

Objavljam naslednjo knjigo
knjižnega kluba bralcev bloga
 Življenje je lepo
Tokrat sem se odločila  za Vladuškin predlog oz. njeno najljubšo knjigo



Za mesec junij sem izbrala knjigo




Splošno je znano, da si bogat in samski moški mora želeti žene, pravi prvi stavek romana Prevzetnost in pristranost, enega izmed najbolj humorističnih in popuarnih romanov zadnjega časa.

Elizabeth Bennet nam prikaže življenje plemstva na angleškem podeželju v 18. in 19. stoletju. Dobro spoznamo položaj žensk, ki je bil odvisen od položaja družine in izbire parnerja. S poroko so si ženske lahko pridobile višji status, a Elizabeth to ravno ne gane.



Po prebiranju knjig o prihodnosti in o drugačnem načinu življenja se mi bo najbrž res prilegel romantični roman. Vsaj to pričakujem od te knjige. Izvedela sem, da so po tej knjigi posneli nekaj filmov in nadaljevank.  Mislim,da sem nekoč celo gledala ta film, glavno vlogo je igrala Wynona Ryder, njenega očeta pa Donald Sutherland, žal pa nisem videla celega filma. Menda pa je bila ta knjiga predmet lanske mature, tako so mi rekli v naši knjižnici.

2 komentarja:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Vladuška pravi ...

Super, sedaj delujejo komentarji. Očitno težav z blogerjem še ni konca :((( Tole je res moja najljubša knjiga :) Kar pa se ogleda tiče, pa močno priporočam nadaljevanko od BBCja (http://www.imdb.com/title/tt0112130/), kjer Darcy-ja igra Colin Firth. Pa ne samo zaradi njega, ampak na splošno je zelo po knjigi narejeno in zelo dobre igralce so izbrali. Film meni ni bil preveč všeč, vsaj ta iz leta 2005 ne (http://www.imdb.com/title/tt0414387/). Za Wynono Ryder pa ne bi vedela da je kdaj igral av tem filmu. Si morda mislila na čas nedolžnosti?

Verjamem, da ti bo knjiga všeč. Mislim pa da obstajata 2 struji: ali jo obožuješ ali je ne maraš :) Sredine ni.