petek, 27. maj 2011

Vladka me je izzvala

Zdaj me pa že nekaj časa ni bilo na mojem blogu. Največji razlog za to je Etnološka pot.
Jutri bomo v Bovcu odprli Etnološko tematsko pot. Gre za projekt, ki ga je osnoval turistični podmladek OŠ Bovec v šol.l.2004/05 pod mojim mentorstvom. A o tej temi naslednjič, ko bom lahko zadevo dokumenitrala s kakšno fotko.

Zdaj pa k Vladkinem izzivu kombiniram štampiljke, ker sem izzvana.

Moja sošolka in bivša sodelavka me je prosila, da izdelam voščilnico za teto v Ankaranu, ki je praznovala svoj 70. rojstni dan. Še posebej me je prosila, da napišem številko 70. Voščilnice nisem imela namena objaviti na svojem blogu,saj se mi ne zdi tako posebna, a da sem se lažje vklopila nazaj v pisanje na svojem blogu, sem se odločila,da jo objavim. Zdela se mi je celo primerna za sodelovanje na Vladkinem izzivu.
A zdaj, ko opazujem voščilnico, pa vidim,da ne bo prava..
Noja, pa jo pač ne bom objavila na Vladkinem blogu, pač pa  samo na svojem.
Sem pa poskusila še eno tehniko, ki jo Vladka rada uporablja-šivanje s šivalnim strojem. Mi pa definitvno manjka še veliko vaje. In iskreno priznam zelo rada se učim od Vladke.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Prav zaradi tega tudi počnem kar počnem, ker me veseli, da vas lahko kaj naučim. Čeprav sem dolgo časa mislila, da so neke stavri same po sebi umevne, pa sem ugotovila, da morda pa bi vseeno lahko pomagala drugim, če jim pokažem kako in jih s tem vodim tudi do njihovih novih idej. Hvala. Mislim pa, da lahko tole voščilnico komot prijaviš na moj izziv, saj kolikor vidim, si enako štampiljko deloma odiskovala in jo odtisnila večkrat, da si jo skombinirala, tako da le pogumno. Šivi so krasni, jaz kar ne morem več brez šivalnega stroja.