petek, 1. julij 2011

upokojitev

Danes se bomo poslovili od moje vodje A., ker odhaja v zaslužen pokoj. A. je šarmanta gospa, z močno in trdno voljo, po svetu hodi z odprtimi očmi, rokami in srcem, modrost si je nabrala s svojim ne najbolj lahkim življenjem in z branjem premnogih knjig. Bila je stroga, a vseeno dovolj nežna, da smo lahko bili kreativni in svobodni v svojem delu.

Seveda sem ji morala izdelati voščilnico, se spodobi, saj  je moja zvesta naročnica voščilnic. Do sedaj sem ji izdelala  dve voščilnici- eno za vnuka in eno za poroko .
Odlašala sem prav do zadnjega,saj nisem imela prave ideje, kako se lotiti. Pred dnevi pa nam je -svojim sodelavcem- poslala lep poslovilni mail v katerem je govorila o mozaiku. "Super!" sem si mislila, naredila bom mozaik. moi mi je ob najinem prvem snidenju   podarila nekaj izrezanih kvadratkov, ki so mi zdaj prišli prav.
S kvadratki sem želela izraziti čimveč simbolike.


Takole sem si tole domislila:

  • črke Z in M- za delovno mesto, t.j.  Zavarovalnica Maribor ter A in U začetnici njenega imena; želva ki pa je zraven, je pa njeno darilo meni s prijetnega ZM potovanja
  • tri rožice- ker je fejst "Punca" in si zasluži rožice
  • muca in maček- želim ji, da se bo še dolgo muckala s svojim partnerjem
  • notno črtovje z noto- da bo vedno lahko in veliko poslušala svojo priljubljeno glasbo in hodila na koncerte
  • knjižna polička s knjigami- A. zelo, zelo rada bere, pa naj še naprej tako rada bere
  • tri zvezdice- so njene 3 svetleče zvezdice oz. njeni trije vnukci ( dve vnukici in en vnukec)
  • srce s srčkom-da bo imela še veliko ljubezni zase in za vse okrog sebe ter da jo bo obkrožalo veliko dobrih ljudi
  • zlato jabolko (nalepljeno)- eno jabolko na dan odžene zdravnika stran, torej zdravje
  • gumb- za srečo
  • jadrnica- A. zelo rada jadra in naj še velikokrat varno prijadra v svoje pristane
  • metuljček- naj uživa v svoji novi svobodi
  • ura na zlatem papirju- naj ji bodo vedno  na voljo zlati časi
  • cent- denarja naj ji nikoli ne primanjkuje



Voščilo sem napisala na kupljen post-it blokec na katerem so že odtisnjene note.
Nad samo izvedbo nisem najbolj zadovoljna. Nad idejami pa kar. Hočem reči,da mi je vendarle nekako uspelo zajeti kar sem želela v tale mozaik- službo in osebno življenje.

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Odlično si to simbolika ujela v mozaik, se mi zdi dobra ideja. Krasno.

Kefa pravi ...

Super ideja in izvedba. Lepo si prepletla zasebno in poslovno življenje. Všeč mi je simbolika.

Kefa pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
moi pravi ...

Saj sem vedela, da je veliko simbolike, samo za vse nisem vedela razlage. Zelo lepo si že vse želje ujela na prvo stran.
In res je, A. je krasna punca, no dama.

Janja pravi ...

Zelo lepo in pozorno. Lp

Anonimni pravi ...

Nataša, iskrena hvala za tako lepo čestitko; pravzaprav ne znam z besedami povedati, koliko simbolike si zlila v ta mozaik, kako domiselno in v srce segajoče. Dobila bo mesto, s katerega me bo vedno spominjala nate in na vse "moje"...

Hvaležna in danes zelo srečna Andreja

Tanja E. pravi ...

Zelo lepo in domiselno, za prejemnika dragoceno in nepozabno, LP:)

martina pravi ...

Nataša, zelo lepo in v tvojem stilu. :)