sobota, 1. oktober 2011

knjiga za oktober

S težkim srcem priznam,da se še nisem prebila skozi Alamuta, me pač ni potegnil vase.KOmaj dohajam vsej tisti islamski hierarhiji. Al' pa je premalo deževnih dni,da bi ždela za knjigo več ur.
Vseeno sem se odločila, da najavim knjigo za oktober. Želela sem ponovno eno knjigo iz resničnega sveta. Želela sem eno drugo, a je žal izposojena, pa upam,da jo bom lahko napovedala naslednji mesec.

Za mesec oktober sem izbrala knjigo




Leta 1974 se je Carmen Bin Ladin, Iranka po materi in Švicarka po očetu, poročila z Jeslamom Bin Ladnom, enim od številnih bratov iz velikanske in vplivne savdske družine Bin Laden, iz katere prihaja tudi njen danes najbolj znani član Osama.
Vstopila je v kulturo, ki je ni niti poznala niti razumela. Da bi obvarovala svoje hčerke pred strogimi omejitvami te dvolične, zagonetne in z globokimi nasprotji prežete islamske družbe, se je leta 1985 za vedno vrnila v Švico in se ločila od Jeslama.

Njeni spomini so eno redkih neposrednih pričevanj o življenju ženske v tradicionalističnem, moškem šovinističnem islamskem okolju, pravzaprav o življenju ženske v haremu, hkrati pa je Carmen tudi ena redkih žensk, ki je, resda ob pomoči svojega moža, dobila tudi širši vpogled v notranji ustroj in delovanje skrivnostne in zagonetne puščavske kraljevine Savdske Arabije

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Večkrat sem že želela poseči po knjigah s tovrstno vsebino, ampak nekako se ne morem odločiti. Ne vem ali mi je enostavno to pretežka tema, ali pa mi je muslimanski svet preveč tuj. Čeprav 'tuj' ni najboljša beseda, preveč zagoneten in naporen se mi zdi, mogoče je tako bolje rečeno ;)) Vsekakor pa se mi zdi, da zna biti knjiga zelo zanimiva in pretresljiva. Hvala za tole predstavitev, vsekakor si velja zapomniti za prihodnost, ko bom vedela da sem pripravljena na branje tudi takšne knjige.