sreda, 30. november 2011

knjiga za december

        November je bil zame zelo pester od priprav na Miklavža, učenje, izpit, ustvarjalna delavnica nakita... tako,da mi je za knjigo Šabono zmanjkovalo časa in volje.Prav gotovo pa jo bom po Miklavževem vikendu z veseljem ponovno prijel a v roke.

       Mesec december je zame pravljičen mesec, mogoče zaradi krajših dnevov, ko se človek skrije nekam na varno in toplo, mogoče zaradi vse peke, ko cela hiša diši po klničkih, cimetu (vsaj pri nas doma),mogoče zaradi vsega ustvarjanja, mogoče zaradi vseh dobrih možeh, ki nas obiščejo Miklavž, Božiček ali Dedek Mraz, mogoče...

Za mesec december sem izbrala knjigo




Hans Christian Andersen

Zakaj pravljice?
Enostavno zato,da se v teh mrzlih večerih stisnemo nekam na toplo, se udobno zavijemo v kakšno priljubljeno odejo, tisti, ki imate še majhne otroke, jim na glas preberete kakšno Andersonovo pravljico,mi drugi pa si pričaramo lastno pravljično vzdušje in  za nekaj trenutkov se posvetimo svoji nežni otroški duši, ki še vedno živi v nas.
Jaz se težko odločim katera mi je najljubša, če pa že, potem izbiram med Deklica z vžigalicami in Slavec, pa še Palčica mi je všeč in Mala morska deklica. ah ja, Andersena imam enostavno rada.
Sporočite mi svojo Andersonovo najljubšo pravljico.
Želim vam veliko lepih pravljično obarvanih večerov.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Super si izbrala za ta čas.